Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,18.9.2016 jsem si zaplatila registraci u společnosti Be2 149 Kč, která měla být platná na měsíc. Po měsíci mi začaly chodit sms zprávy: Vaše platba kartou byla zamítnuta kvůli nízkému limitu pro internetové platby. Dnes mi tato zprávy přišla opět a tak jsem volala na linku Servisu24 a zjistila jsem, že společnost Be2 se mi pokoušela bez jakéhokoliv oznámení stáhnout částku 2544 Kč. Po zaslání emailu mi bylo odpovězeno, že mi automaticky prodloužili členství, které jsem ovšem prodloužit nechtěla, proto jsem zaplatila jen částku 149 Kč na měsíc. A že mám uhradit 2544 Kč. Chtěla jsem profil zrušit, ale bohužel se na něj nemohu dostat, protože je zablokován a při otevření stránky to chce hned po mě zaplatit výše uvedenou částku 2544 Kč. Nevidím důvod, proč bych měla něco hradit, navíc takovou částku za dva měsíce užívání, vlastně neužívání profilu, když jsem neměla VIP členství, stejně nešlo nic používat. Požádala jsem tedy společnost formou e-mailu o zrušení profilu.Ale další odpověď už nepřišla.
Děkuji za jakoukoliv radu a pomoc.
S pozdravem Dorotíková Lenka
Zrušit profil bez zaplacení požadované částky.
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky společnosti automatickou prolongaci členství. Při sjednávání služby mohla spotřebitelka souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebitelce smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doloží, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
User ID: 21e5f17c75c4f7ff9a565f35
Vážená paní Dorotíková.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2, kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 18.09.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odesání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopis.
Velice Vám děkujeme.
Dobrý den,
asi byla moje chyba, že jsem si pořádně nepřečetla smluvní podmínky, ale nechápu, proč bych měla platit nadále, když jsem zaplatila registraci na měsíc a když jsem si nezaplatila další měsíc, tak proč se účet jednoduše nezablokuje, jako teď kdy po mě chcete peníze, ani nevím co je to za částku.
Chyba byla, že jako matka samoživitelka, jsem se chtěla prostřednictvím Vašeho portálu seznámit a když už se za to za platí, tak jsem věřila v serioznost.Asi bohužel.
Stále nechápu částku 2544 Kč, když pak uvádíte tuším 237 Kč měsíčně.
Ráda bych tedy chtěla zrušit profil a jsem ochotná zaplatit případné dva měsíce, ikdyž mi stejně byly i ničemu.
Jakou formou tedy můžu profil zrušit, na koho se obrátit. Prosila bych přesné informace na koho a jak se obrátit.
Děkuji za informaci a odpověď.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den, paní Dorotíková.
Objasnění v souvislosti s důvodem prodloužení, obdobím i cenou prodlouženého VIP členství viz prosím v rámci předešlé reakce z naší strany – viz prosím také přiložené platební stránky. Vaše členství bylo prodloužené na období 3 měsíců v ceně 2.247 Kč (dlužný poplatek ve výši 2.544 Kč zahrnuje i administrativní poplatky spojené s vymáháním dluhu) v důsledku skutečnosti, že jste prolongaci svého VIP členství včas a řádně nevypověděla.
V zájmu vyřešení vzniklé situace prosím navažte na komunikaci s Oddělením vymáhání dlužných poplatků be2 ze dne 17.11.2016, děkujeme Vám.
No nic pro klid duše a klidný spánek jsem nyní zaslala peníze na na Váš účet. Teď bych velice ráda chtěla profil zrušit. Jak to tedy mám udělat, aby opravdu ke zrušení došlo a nebylo návratu zpět. Nerada bych se znovu dostala to této situace a musela zaplatit tisíce, vlastně za nic. Hned jak platba z účtu odejde, vložím zde potvrzení. Následně bych ráda tedy zrušila profil. Momentálně to v nastavení nejde, protože to po mě chce nějaké heslo.
Dobrý den,
dle našich záznamů byl Váš případ již zpracován interně prostřednictvím našeho Zákazníckého servisu (zakaznickyservis@be2.cz).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Dobrý den,
nezbývalo mi než uhradit částku 2544 Kč, abych se mohla dostat znovu na svůj profil a pak ho mohla smazat.
V tom případě věřím, že je tato záležitost jednou pro vždy uzavřena. Mám skvělé ponaučení.
S pozdravem a přáním šťastných a veselých Vánoc Lenka Dorotíková
Hodnocení: