Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,jedná se o zásilku podací č.DR7866529615C na jméno Vaňková Marie,.4.11.2016 jsem měla ve schránce výzvu k vyzvednutí, doručovatel 3.11.p.Salač Štěpán,připravena k vyzvednutí u pošty 16017Praha 617,Vaníčkova 1911/5 do 11.11.2016. 7.11.jsem šla na příslušnou poštu/která je i moji poštou ukládací/ale zásika tam nebyla,nechala jsem si prodloužit ůložní dobu a znovu jsem přišla na poštu dnes 16.11.2016.Bohužel marně ,zásilka tam nejen že nebyla ale ani nepřišla,úřednice byla tak laskava a vyhledala,že zásilka byla /14.11.2016 odeslána zpět do Brna/REDA a.s. 62700Brno/ ale z pošty Praha 5.Jsem velmi nepříjemně rozladěna a požaduji rychlé doručení zásilky.
marie Vaňková,
viz výše-č.DR7866529615C na jméno Vaňková Marie,
doručení zásilky na ukládací poštu
|
Tweet |
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman