Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1323Reklamace poškozeného kočárku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2013, před 11 lety

Lucie Kořínková

Znění stížnosti

Dobrý den ,
v létě jsme jeli na dovolenou s Travel Servisem a z té jsme se vrátili z rozbitým kočárkem . Reklamace nám byla na letišti uznána a měli jsme se obrátit na výše uvedenou adresu.
19.7 jsme podali písemně reklamaci a od té doby se to řeší .
Kočárek byl v hodnotě 15 000 značky Bugaboo bee .
Náhradní díl již není na trhu ,protože byla uvedena nová kolekce .
Firma mě nabídla kočárky úplně jiné značky a hodnoty od 5000- 9000 a řekli mě že je to to nejlepší co pro mne mohou udělat a že bych to měla přijmout.
S čímž já nesouhlasím ,finanční náhradu odmítají vyplatit.
Kočárek jsem kupovala před rokem z náhradních dílů a bohužel nejsem schopna doložit paragony. Na netu nebo v obchodě se ,ale cena zpětně zjistit dá .
Před chvílí jsem ještě volala do firmy stále odmítají kočárek nahradit nebo alespoň dodat záložní s tím že tuto věc podstoupí zpět travel servisu a expertíze.
Kočárek máme rozbitý dítě vozím bez boudy a peníze na nový kočár nemám. Nevím co mám dělat prosím o radu Děkuji Kořínková


Produkt

Bugaboo bee


Požadované řešení

Myslím si že bych měla dostat náhradu za poškozený kočár ,nebo nový kočár buď stejné značky ale ne v hodnotě kterou oni udávají a ještě si vybrat ze čtyrech kočárů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 16:18, před 11 lety

V případě poškození zavazadla je potřeba podat písemnou reklamaci do 7 dnů ode dne převzetí zavazadla dle čl.31 Montrealské úmluvy (123/2003 Sb.m.s.). Pokud by ve stanovené lhůtě reklamace vznesena nebyla, nelze na tento nárok společnost žalovat.
Cestující tak vyplňuje reklamační protokol o škodě tzv. P.I.R. (Property Irregularity Report).
Dopravce odpovídá za vzniklou škodu v případě zničení nebo ztráty nebo poškození zapsaného zavazadla, jestliže se událost, která způsobila zničení nebo ztrátu nebo poškození, stala na palubě letadla a nebo kdykoli v době, kdy zapsané zavazadlo bylo pod kontrolou dopravce.
Přepravce (společnost) tak odpovídá však jen do limitu 1131 jednotek zvláštních práv čerpání (SDR), které se přepočítávají na národní měnu dle kurzu ČNB.
Výši nároku prokazuje cestující.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.12.2013 17:00, před 11 lety


Lucie Kořínková

Hodnocení: