Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
v létě jsme jeli na dovolenou s Travel Servisem a z té jsme se vrátili z rozbitým kočárkem . Reklamace nám byla na letišti uznána a měli jsme se obrátit na výše uvedenou adresu.
19.7 jsme podali písemně reklamaci a od té doby se to řeší .
Kočárek byl v hodnotě 15 000 značky Bugaboo bee .
Náhradní díl již není na trhu ,protože byla uvedena nová kolekce .
Firma mě nabídla kočárky úplně jiné značky a hodnoty od 5000- 9000 a řekli mě že je to to nejlepší co pro mne mohou udělat a že bych to měla přijmout.
S čímž já nesouhlasím ,finanční náhradu odmítají vyplatit.
Kočárek jsem kupovala před rokem z náhradních dílů a bohužel nejsem schopna doložit paragony. Na netu nebo v obchodě se ,ale cena zpětně zjistit dá .
Před chvílí jsem ještě volala do firmy stále odmítají kočárek nahradit nebo alespoň dodat záložní s tím že tuto věc podstoupí zpět travel servisu a expertíze.
Kočárek máme rozbitý dítě vozím bez boudy a peníze na nový kočár nemám. Nevím co mám dělat prosím o radu Děkuji Kořínková
Bugaboo bee
Myslím si že bych měla dostat náhradu za poškozený kočár ,nebo nový kočár buď stejné značky ale ne v hodnotě kterou oni udávají a ještě si vybrat ze čtyrech kočárů
|
Tweet |
V případě poškození zavazadla je potřeba podat písemnou reklamaci do 7 dnů ode dne převzetí zavazadla dle čl.31 Montrealské úmluvy (123/2003 Sb.m.s.). Pokud by ve stanovené lhůtě reklamace vznesena nebyla, nelze na tento nárok společnost žalovat.
Cestující tak vyplňuje reklamační protokol o škodě tzv. P.I.R. (Property Irregularity Report).
Dopravce odpovídá za vzniklou škodu v případě zničení nebo ztráty nebo poškození zapsaného zavazadla, jestliže se událost, která způsobila zničení nebo ztrátu nebo poškození, stala na palubě letadla a nebo kdykoli v době, kdy zapsané zavazadlo bylo pod kontrolou dopravce.
Přepravce (společnost) tak odpovídá však jen do limitu 1131 jednotek zvláštních práv čerpání (SDR), které se přepočítávají na národní měnu dle kurzu ČNB.
Výši nároku prokazuje cestující.
Hodnocení: