Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
a) Dne 3.11. mi byla potvrzena objednávka baterií pod č. 38969. Poněvadž jsem žádnou zprávu o odeslání zásilky neobdržel, snažil jsem se nejprve telefonicky na čísle uvedeném ve zprávě dovolat dne 14.11. Telefon mi však opakovaně dával signál neexistujícího čísla. Proto jsem tentýž den odeslal e-mail s žádostí o bližší informaci o stavu zásilky. Bohužel, do tohoto okamžiku (3. den od odeslání této žádosti) mi nikdo nic nesdělil.
Takže prosím o sdělení, mám-li s touto zakázkou počítat, nebo mi doporučujete obrátit se na jiného dodavatele.
b) Dodatečně připojuji ještě další stížnost: Když jsem chtěl výše uvedenou stížnost odeslat a vyplnil jsem jak login, tak i heslo - přesně podle vašeho potvrzení registrace, zaslaného mně 3.11., tak mi i při opakovaném vyplnění neustále naskakovala zpráva, že údaje jsou chybné. Takže se ptám: k čemu takové potvrzení registrace slouží? (Pokusím se znovu zaregistrovat se stejnými údaji - snad to konečně odejde.)
Vzít na vědomí, že je pravidlem zákazníkovi obratem odpovědět s příslušnými informacemi.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky (pokud bylo placeno předem za zboží). Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Co se týče dotazu na vzniklý problém při vkládání stížnosti do systému je třeba se obrátit na dtest@dtest.cz nebo na telefon 241 404 922.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.