Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Žádám o vymazáni mých osobních údajů z vaší databáze a nezasílání jakýchkoliv produktů od vaší společnosti Helvetia Direct Marketing s.r.o.
Děkuji
Štěpán Krivý
Žádost o vymazáni osobních údajů a nezasílaní jakýchkoliv produktů.
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
pro ukončení zasílání stačí kontaktovat zákaznický servis, stejně tak platí i pro žádost o vymazání údajů.
Potvrzujeme ukončení zasílání Vámi vybraného doplňku stravy. K úhradě je pouze Uvítací balíček v ceně poštovného a balného 79 Kč. Pokud o zásilku zájem nemáte můžete nám ji vrátit zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
Zároveň potvrzuji výmaz Vašich údajů z databáze pro marketingové účely. V případě Vašeho zájmu Vám toto potvrzení můžeme zaslat i písemně na Vaší adresu nebo na email.
S přáním hezkého dne
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
Vámi požadovanou částku 79 Kč jsem uhradil bankovním převodem.
Prosím o potvrzení o ukončení zasílání jakýchkoli Vašich produktů , o mém uhrazení veškerých pohledávek vůči Helvetia Direct Marketing s.r.o. a o výmazu mých údajů z vaší databáze.
Potvrzeni zašlete na e-mailovou adresu stepankrivy@seznam.cz.
Děkuji.
S pozdravem
Štěpán Krivý
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
platba nám zatím nedorazila. Až platba přijde zašleme požadovaná potvrzení na email.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
děkuji Helvetia Apotheke za promptní zaslání potvrzení, jehož plné znění je k nahlédnutí níže.
Dále tímto děkuji i www.vasestiznosti.cz.
S pozdravem
Štěpán Krivý
Praha, dne 23.11.2016
Vaše zákaznické číslo: 6858740
Produkt: 2300 ArthroPrim Rapid
Vážený pane Krivý,
potvrzujeme, že jsme dne 23.11.2016 přijali platbu 79 Kč za Uvítací balíček.
Zároveň potvrzujeme, že k dnešnímu dni na Vašem zákaznickém účtu neevidujeme žádnou pohledávku.
Na základě Vaší žádosti a v souladu s aktuálním zněním zákona o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na adresu v níže uvedeném znění:
Pan
Štěpán Krivý
Špitálská 775/5
19000 Praha
S pozdravem
Dominika Rathanová
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
tel. 234 099 888
P.S.: Při každém kontaktu se zákaznickým servisem uvádějte prosím své ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO. Urychlíte tím vyřízení Vašeho požadavku.
Dobrý den,
vše je tedy v pořádku.
Děkujeme a pokud se pan Krivý již nebude k věci dále vyjadřovat požádáme dTest o uzavření.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Zákaznický servis.
Dobrý den,
jen pro jistotu prosím o vyjádřeni redakci dTestu (jsou-li tato E-mailová potvrzeni, uvedená v mé předešlé reakci) dostatečná).
Děkuji
Štěpán Krivý
Potvrzení jsou dostačující. Jelikož spor byl mezi spotřebitelem a společností urovnán, stížnost uzavíráme.