Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13233Nedoručen balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 24 minut

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2016, před 8 lety

renata slaninová

Znění stížnosti

dobrý den, dne 16.11.2016 mě měl být doručen balík do ruky. byla jsem informována emailem, že balík bude doručen mezi 13-19hod. i přesto, že u nás byl ten stále někdo doma, balík doručen nebyl a v kaslíku nebyl ani doklad o pokusu doručení, tak jako se stalo den před tím, kdy jsme také byli doma a přesto u nás nikdo s dopisem nezvonil. tudíž se ted dost častěji stává, že si pro dopisy i pro balíky do ruky musíme chodit na poštu. číslo dopisu už nevím, ale balík byl pod číslem DR0179345649B.
celé znění emailu....English version follows.

Vážený zákazníku,

Vaše zásilka Balík Do ruky od podavatele MegaKnihy.cz s podacím číslem DR0179345649B Vám bude doručována dnes tj. 16.11.2016 v čase 13-19 hodin.

Přejete si změnit místo nebo termín doručení Vaší zásilky? Uvítali byste doručení zásilky v pozdějších hodinách? Ve Vaší lokalitě nabízíme za příplatek večerní doručení v rozmezí 18:00 – 21:00 hod. Přizpůsobte si doručení na míru Vašim potřebám prostřednictvím aplikace Změna doručení online.

Pohyb své zásilky můžete sledovat na internetu ve Sledování zásilky, nebo prostřednictvím mobilní aplikace Pošta Online.

Děkujeme, že využíváte naše doručovací služby.

S přáním příjemného dne

Vaše Česká pošta

a bohužel žádné doručení. na poště na přepážce to zaměstnanci nevyřeší. mohl by s tím někdo něco udělat. děkuji slaninová


Produkt

DR0179345649B


Požadované řešení

když mám balík do ruky, tak ho chci do ruky. jestli máte málo zaměstnanců, tak tuto službu nenabízejte a nabídněte rovnou jen dopis nebo balík na poště. slaninová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 08:02, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.