Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#13234Zruseni objednavky bez predchoziho oznameni ze strany Alzy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2016, před 8 lety

Hana Zmitkova

Znění stížnosti

Objednala jsem si iphone 6s64GB Silver s pouzdrem a ochrannou folii 8.11. Informaci k objednavce 162060631 jsem obdrzela stejny den s tim, ze se zbozi pripravuje. Po 3 dnech jsem se u vas na klientske lince dotazala, kdy bude objednavka vyrizena. Bylo mi receno, ze zpozdeni je kvuli nalepeni ochranne folie a ze telefon bude pripraven za tyden a ze mam cekat na mail a sms. Od 8.11. jsem neobdrzela zadnou zpravu o tom, ze si mohu telefon vyzvednout. Vcera jsem se podivala na stav objednavky a stalo tam, ze zbozi je pripraveno k vyzvednuti. Dnes, kdyz jsem si pro telefon prisla, mi bylo receno, ze objednavka byla stornovana a zbozi vraceno.


Produkt

Iphone 6s 64GB silver


Požadované řešení

Zadam o stejny telefon se stejnymi parametry v co nejkratsi lhute, na ktery dostanu 30% slevu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 07:46, před 8 lety

Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.

Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. Pokud se prodávajícímu zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele. Pro spotřebitele platí cena, která byla uvedena v kupní smlouvě. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas.

Jedině kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodejce odůvodněně spotřebitele informovat o správné výši kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2016 10:40, před 8 lety

Vážená paní Zmitková,

velmi se omlouvám za vzniklou situaci a opožděnou reakci, nedostala se ke mně interně informace o průběhu vyřízení.

U Vaší původní objednávky jsem zjistila, že došlo k omylu na skladě při expedici telefonu. Chybou pracovníka byl telefon nedopatřením vrácen na sklad. Situaci jsem se snažila interně dořešit pro Vás novou objednávkou, nicméně telefon nebyl dočasně dostupný.

Mezitím byl telefon naskladněn a tento týden jste si jej i převzala. Moc mě mrzí, že vlivem nedopatření došlo ke zpoždění ve vyřízení Vaší objednávky. Mohu Vás ujistit, že taková situace je zcela ojedinělá a zároveň jsem nechala opakovaně proškolit daného pracovníka, aby nedošlo k jejímu opakování. Jako omluvu Vám zasílám na email malý dárek a budu moc ráda, pokud pro něj najdete uplatnění.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2017 11:24, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2017 12:51, před 8 lety


Hana Zmitkova

Hodnocení:

Komentář: Alza po 14 dnech oznamila doruceni puvodni objednavky v puvodni hodnote s tim, ze dostanu slevu 1000 Kc na pristi nakup na Alze. Zbozi jsem si vyzvedla, protoze jsem telefon chtela a odjizdela jsem na delsi dobu do zahranici. Tim je pro mne zalezitost uzavrena. Nejsem si jista, zda jeste pres Alzu budu nejaky nakup realizovat.