Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Objednala jsem si iphone 6s64GB Silver s pouzdrem a ochrannou folii 8.11. Informaci k objednavce 162060631 jsem obdrzela stejny den s tim, ze se zbozi pripravuje. Po 3 dnech jsem se u vas na klientske lince dotazala, kdy bude objednavka vyrizena. Bylo mi receno, ze zpozdeni je kvuli nalepeni ochranne folie a ze telefon bude pripraven za tyden a ze mam cekat na mail a sms. Od 8.11. jsem neobdrzela zadnou zpravu o tom, ze si mohu telefon vyzvednout. Vcera jsem se podivala na stav objednavky a stalo tam, ze zbozi je pripraveno k vyzvednuti. Dnes, kdyz jsem si pro telefon prisla, mi bylo receno, ze objednavka byla stornovana a zbozi vraceno.
Iphone 6s 64GB silver
Zadam o stejny telefon se stejnymi parametry v co nejkratsi lhute, na ktery dostanu 30% slevu.
|
Tweet |
Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
V případě, že je uveřejněna nabídka na internetových stránkách, je jejím přijetím smlouva uzavřena. Pokud se prodávajícímu zvýší náklady na obstarání zboží, nemůže to jít k tíži spotřebitele. Pro spotřebitele platí cena, která byla uvedena v kupní smlouvě. Jakmile je smlouva jednou uzavřena jsou strany povinny plnit podle smlouvy řádně a včas.
Jedině kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodejce odůvodněně spotřebitele informovat o správné výši kupní ceny.
Vážená paní Zmitková,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci a opožděnou reakci, nedostala se ke mně interně informace o průběhu vyřízení.
U Vaší původní objednávky jsem zjistila, že došlo k omylu na skladě při expedici telefonu. Chybou pracovníka byl telefon nedopatřením vrácen na sklad. Situaci jsem se snažila interně dořešit pro Vás novou objednávkou, nicméně telefon nebyl dočasně dostupný.
Mezitím byl telefon naskladněn a tento týden jste si jej i převzala. Moc mě mrzí, že vlivem nedopatření došlo ke zpoždění ve vyřízení Vaší objednávky. Mohu Vás ujistit, že taková situace je zcela ojedinělá a zároveň jsem nechala opakovaně proškolit daného pracovníka, aby nedošlo k jejímu opakování. Jako omluvu Vám zasílám na email malý dárek a budu moc ráda, pokud pro něj najdete uplatnění.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Alza po 14 dnech oznamila doruceni puvodni objednavky v puvodni hodnote s tim, ze dostanu slevu 1000 Kc na pristi nakup na Alze. Zbozi jsem si vyzvedla, protoze jsem telefon chtela a odjizdela jsem na delsi dobu do zahranici. Tim je pro mne zalezitost uzavrena. Nejsem si jista, zda jeste pres Alzu budu nejaky nakup realizovat.