Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13235České spořitelny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2016, před 8 lety

Michal kováč

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dobrý den, dokládám potřebné dokumenty ve sporu s Českou spořitelnou.
Založil jsem si u České spořitelny pojištění právní ochrany B+ k účtu 2946583103/0800 právní odhady limit 500tis , za které si Česká spořitelna účtovala 69Kč měsíčně , založeno 17.05.2016 ihned si banka zaúčtovala 69Kč, ve smlouvě je jasně uvedené účinnost od 18.05.2016. Po necelých třech měsících řádného placení jsem měl problém se společností Okay elektro, která mi nechtěla uznat reklamaci, požádal jsem o pomoc právní firmu Global assistance, která se o pojištění měla starat, a tam mi řekli že nemám nárok na žádné právní zastoupení, ani odhady právníka , jenom rady po telefonu, to je pojištění A které má Česká spořitelna v ceníku za 19Kč. Po neustálém dohadování, kdy to banka házela na pojišťovnu a ta zase na banku jsem se vydal na pobočku osobně . Ani pracovníci dvou poboček, kteří měli na starosti pojistné smlouvy nevěděli a po hodinovém volaní zjistili že tam je 3 měsíční ochranná lhůta. I když při zakládání mi paní tvrdila něco úplně jiného, na smlouvě je jasně napsané datum účinnosti, takže jsem přišel o 3500kč za neuznanou reklamaci. Česká spořitelna si účtuje služby, které lidem ani neposkytuje . Posílají dokumenty ke smlouvám, které nejdou otevřít. Po této špatné zkušenosti jsem se rozhodl že banku opustím. Chtěl jsem aby mi vrátili peníze které jsem si u nich na stavebním spoření podle jejich rad uložil, v roce 2014 a 2016 čísla smluv 51-1031586109/8060 a 51-1038952861/8060 dvakrát na cílovou částku 300tis, u této banky jsem si chtěl vzít v budoucnu hypotéku. Když jsem stavební spoření zakládal, tam mi bankéřka v Jaroměři D. S. řekla, že když budu peníze potřebovat, tak mi je bez problému stavební spořitelna do tří měsíců vyplatí , žádný poplatek, je důležité bodové číslo a že se na to kouká při brání hypotéky nebo úvěru. Jasně jsem ji říkal, že budu peníze do roka potřebovat. Ptal jsem se jí na to asi čtyřikrát při každé návštěvě , říkala že ano, že jenom přijdu o státní podpory. Obě smlouvy jsem ukončil podle pokynu poradce České spořitelny, a najednou po mně chce stavební spořitelna 1% cílové částky, to je 6tis. Bankéřka tvrdí, že si na nic nepamatuje. Kontaktoval jsem vícekrát infolinku České spořitelny a tam mi řekli, že si mám požádat o prominutí poplatku 1% za špatné informace bankéře , to jsem písemně i telefonicky učinil. Kontaktoval jsem i Českou spořitelnu a požádal o reklamaci, reklamace byla zamítnuta a vymýšlejí si, že jsem si měl přečíst smlouvu. Přijde mi to jako slušný podvod a klamání zákazníka.. Domnívám se, že zaměstnanci České spořitelny jsou špatně školení a poskytují zavádějící informace klientům, aby splnili. česká spořitelna si zaúčtovala 3850kč a 3360kč to je docela dost když mi to radil jejich proškolený perzonál. Děkuji za každou pomoc a radu.


Požadované řešení

vraceni peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 11:37, před 8 lety

Nebyl-li spotřebitel úspěšný se svou reklamací, může podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a stavební spořitelnou nebo zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování stavebního spoření (finanční arbitr rozhoduje například spory o výši poplatku účtovaného stavební spořitelnou k tíži účtu stavebního spoření). Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Pokud společnost uvádí při nabízení svých služeb nepravdivé informace, mohly být naplněny znaky takzvaného klamavého konání, jenž patří mezi nekalé obchodní praktiky, které jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázány. Dozorovým orgánem v oblasti bankovnictví je Česká národní banka. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu: www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_obecny_dotaz/obecny_dotaz.html

Česká spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Řešení stížností klientů České spořitelny podléhá bankovnímu tajemství a Česká spořitelna má k vyřizování stížností pro naše klienty k dispozici řadu kanálů a také institut Ombudsmana, kam se mohou obrátit všichni klienti, kteří s prvotním řešením v bance nejsou spokojeni.

Klienti nás se svojí stížností mohou kontaktovat:
emailem na: csas@csas.cz
telefonické lince: 800 207 207
osobně na kterékoli pobočce
v internetovém bankovnictví

Pokud s řešením nejsou spokojeni, mohou kontaktovat tým Ombudsmana:
emailem: ombudsman@csas.cz
písemně: Tým Ombudsmana FSČS, Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
telefonicky: 956 717 718 (Po-Pá, 8,30-17,00)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.