Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 9.11 2016 som na hlavnom nádraží v Prahe chcel využiť skrinku číslo 104 na úschovu batožiny po vhodeni 100 korún na displeji svietila suma 80 a skrinka sa nedala zamknúť volal som na vašu linku a operátor mi povedal ze mam reklamovať cez internet a že mi peniaze vrátite. U inkriminovaneho miesta mám aj fotografie ak to bude nutné môžem ich preukázať
Zaslať požadovanú sumu na môj účet
|
Tweet |
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na účet, který zákazník uvede nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den, velice se omlouváme za problémy, které jste měl s naší úschovní schránkou dne 9.11.2016 v Praze na Hlavním nádraží. Částku 100,- Kč vám zašleme na účet nebo na adresu poštou, záleží na vás jakou variantu si zvolíte. Prosíme tedy o uvedení čísla účtu nebo adresy, abychom vám mohli peníze vrátit. Tyto informace nám můžete zaslat i na e-mail: eurogamesbis@centrum.cz.
Eurogames Bis, s.r.o.
Společnost nás informovala, že případ byl již vyřešen. Žádáme proto spotřebitele o potvrzení této informace a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: dobrý deň reklamáciu vybavili k mojej spokojnosti.