Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13238Nezastavení v dané zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2016, před 8 lety

Aneta Zámkova

Znění stížnosti

Vážený dopravce,

chci si stěžovat na řidiče Vaší společnosti, který porušuje nejen zásady slušného chování ale i dobré jméno Vaší společnosti.
Řidič autobusu 552626 153 ve směru Štětí, Radouň, který odjíždí z Litoměřic v 13:06 ze sedmého nástupiště, včera tj. 16. 11. 2016, ignoroval vědomě zastávku, kde jsem chtěla vystoupit tj. Křešice.
Při nástupu do autobusu jsem se prokázala měsíční jízdenkou a řekla název své zastávky, kde chci vystoupit, tj. Křešice, na což mi řidič odpověděl kývnutím hlavy.
Když jsem viděla, že se blížíme k mé zvolené zastávce, chtěla jsem dojít k výstupním dveřím, ale řidič nezpomalil a jel dál, na což jsem reagovala zmáčknutím zvonku, v domnění, že řidič si uvědomí svou chybu a zastaví. Upozorňuji na fakt, že celou dobu svítila kontrolka "STOP". Řidič jel dál, tak jsem si myslela, že mi zastaví alespoň u zastávky "Křešice,, ústav", což se nestalo i přes mou hlasitou prosbu adresovanou řidiči, zda by mi mohl zastavit na místě, že si vystoupím. Řidič mi věnoval jen pohled a dál jel. Zastavil až u zastávky "Polepy, Encovany, Dolní Encovany", protože mezi cestujícími se objevily starší dámy, které na této konkrétní zastávce vystupovaly.
Požaduji, aby tento konkrétní řidič dostal pokutu za porušení kodexu nebo trest, neboť svým nevhodným OPAKOVANÝM chováním znepříjemňuje dopravu a život cestujících.
Všimla jsem si, že řidič má sklon k arogantnímu chování a naprosto ignoruje potřeby cestujících, kteří se z určité zastávky potřebují dostat na další autobusový spoj.
Opakovaně cestujícím nestaví v zastávce "Křešice, Třeboutice", čehož jsem byla jako pravidelný cestující svědkem.
Dále požaduji náhradu způsobené škody, která vznikla díky ignoranci řidiče.
Děkuji za pozornost.


Požadované řešení

Pokuta řidiči


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 07:14, před 8 lety

Pokud si cestující zakoupí jednorázovou nebo měsíční jízdenku, uzavírá tzv. přepravní smlouvu. Vznikne smluvní vztah mezi dopravcem a cestujícím, jehož vznik a podmínky upravují obecně závazné právní předpisy a (smluvní) přepravní podmínky. Předmětem závazkového právního vztahu mezi dopravcem a cestujícím je zejména závazek dopravce přepravit cestujícího ze stanice nástupní do stanice cílové spoji uvedenými v jízdním řádu řádně a včas a závazek cestujícího dodržovat přepravní řád a smluvní podmínky a zaplatit cenu za přepravu (jízdné) podle tarifu. Přepravní smlouva je tedy splněna řádným provedením přepravy ve smluveném rozsahu podle uzavřené přepravní smlouvy.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 21:16, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.