Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obracím se na Vás se stížností na porušení pojistných podmínek ze stray Vaší pojišťovny při neoprávněném ukončení smlouvy mého syna Jana Pimera, číslo pojistné smlouvy 1930395853.
Jak jsem zjistil náhledem na pojistnou smlouvu prostřednictvím internetové aplikace,byla výše uvedená pojistná smlouva mého syna ukončena k výročí. Tato smlouva byla v rozporu s pojistnými podmínami ukončena bez souhlasu mého či souhlasu mé manželky pouze pojistníkem - Kristýnou Pimerovou, která není zákonným zástupcem nezletilého pojištěného. /viz ZPP 0-950-05/01článek XIII. bod 3 a žádost o ukončení poj. smlouvy bod E 8/. Vaše pojišťovna tímto jednáním, svolením s výplatou odkupného bez souhlasu pojištěného,resp.zákonného zástupce pojištěného dítěte, hrubým způsobem porušila pojistné podmínky kde je jasně stanovena povinnost pojistitele prokázat souhlas pojištěného pokud je odlišný od pojistníka s výplatou pojistného plnění. K tomuto souhlasu nikdy nedošlo a tudíž nemohlo dojít k ukončení pojistné smlouvy a následně k výplatě odkupného.
S ohledem na výše uvedené skutečnosti tímto žádám o prověření kdo za pojistitele provedl ukončení pojistné smlouvy v přímém rozporu s pojistnými podmínkami a požaduji okamžitou reaktivaci pojistné smlouvy pro porušení povinnosti ze strany pojistitele.
Svatební pojištění budoucnost podle sazby 21VN ,č.sml 1930395853
Požaduji okamžitou reaktivaci pojistné smlouvy z důvodu porušení povinnosti ze strany pojistitele.
Pokud není reaktivace PS z Vaší strany možná, požadujeme výplatu částky 50.000,-Kč o kterou byla mému synovi odepřena pojistná ochtrana do sjednaného konce pojištění a součastně částku 100.000,- za psychickou újmu, kterou porušením Vašich povinností nám byla způsobena.
|
Tweet |
Pokud smlouva byla vypovězena osobou odlišnou od pojistníka nebo osobou, která neměla oprávnění za pojistníka právně jednat, mohl by spotřebitel namítat neplatnost takové výpovědi.
Spotřebitel by také mohl žádat náhradu škody po osobě, která jednala bez jeho příkazu.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“
Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je možné také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.