Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Mám bohužel jednu nemilou zkušenost s nabízeným pozáručním servisem. Na stránkách CZC je inzerováno mimo jiné i toto:
Jednalo se o výměnu prasklého displeje u mobilu
• Ve většině případů je náš pozáruční servis rentabilní s ohledem na cenu zařízení.
– bohužel jsem nebyl tento případ, cena opravy 3700, nový přístroj 3890
• Navíc diagnostika je ZDARMA, pokud by vám přišla cena opravy příliš vysoká, bezplatně vám zařízení vrátíme zpět.
– ale jen v případě, že s opravou souhlasíte, jinak je to za 250,-, tento poplatek jsem musel zaplatit.
• Náš pozáruční servis je v naprosté většině případů výrazně levnější.
– Škoda, zase ne můj případ, cena nabízeného servisu 3700, u konkurence cena max 2000 (3 další nabídky, nejlevnější nabídka za polovinu, což bych ke kupní ceně telefonu, která byla okolo 4 tisíc i čekal)
Možná jsem byl jen výjimka (což u tak běžné opravy, jako je prasklý displej lehce pochybuji) nicméně informace, které jsou na webu uváděné, jsou naprosto zavádějící, v případě diagnostiky zdarma i nepravdivé se skrytými poplatky, o kterých se dozvíte až při kalkulaci.
Ověřte si prosím, jaké jsou Vaše možnosti a jak si v tomto stojíte oproti konkurenci, protože lákáte lidi na něco, co asi nemůžete splnit. O klamání zákazníka a skrytých poplatcích nemluvě.
Co je zjevně nárokovatelné je poplatek 250,- korun za diagnostiku v servisu, když na webu uvádíte:
•Navíc diagnostika je ZDARMA – pokud by vám přišla cena opravy příliš vysoká, bezplatně vám zařízení vrátíme zpět.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Loderer.
Prosím vás o zaslání čísla zakázky a případně i faktury, kterou jste za diagnostiku uhradil. Celou věc prověřím u kolegů a budu vás kontaktovat.
Děkuji.
Michal Stýblo
Dobrý den,
v příloze posílám zaplacenou fakturu.
Děkuji za prověření.
S pozdravem
Pavel Loderer
Dobrý den pane Loderer.
Děkuji za doklad. Mohu vás ještě požádat o servisní protokol, který vystavila naše společnost ?
Podmínky které uvádíme na stránkách se týkají oprav, které jsou přijaty u nás.
S pozdravem
Michal Stýblo.
Dobrý den,
servisní protokol jsem žádný neobdržel, jelikož k žádnému servisu nedošlo. Jediný papír, který jsem od CZC dostal, bylo předání přístroje, ten jsem ale odevzdal, aby mi byl telefon vydán, přístroj však servisován nebyl, vzhledem k již zmiňované ceně opravy.
S pozdravem
Pavel Loderer
Stížnost přeřazujeme na společnost.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.