Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13250Balik nedoručen nebot na adresata nebyl tel.kontakt - doručováno z Neměcka od DHL

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2016, před 8 lety

Michaela Hylmarová

Znění stížnosti

Vzhledem k tomu, že na baliku nebyl telefonní kontakt chápu, ale proč dotyčný kurýr nezanechal vzkaz aspon lístek s tím kdy bude znovu doručovat nebo na sebe kontakt.

Takhle zásilka co byla naposledy pokus o duručení 11.11.2016 už týden leží na depu.

Jako adresát tam mám duležité věci - zdravotní.

Musela jsem si obvolavat společnosti nebot jsem ani nevěděla jakou společností v Česku se daná zásilka bude rozvážet zda česká posta, DHL jak šlo z německa.

Toto by se v přepravní společnosti nemělo stávat- stačí jeden lístek tak jak to funguje v zahraničí, kde lístky dávají běžně a človek si to vyřídí.



Hylmarová


Požadované řešení

vhazovat listky, pokud není telefonní kontakt.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 16:08, před 8 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně zásilku dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 21:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.