Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v prodejnách Albert v Brně nakupuji často a ráda, ale dnes jsem se odhodlala napsat stížnost, protože doufám, že se nad ní zodpovědné osoby zamyslí. Poslala jsem dceru nakoupit brambory do Alberta v Brně Kohoutovicích na Libušině třídě, ale domnívám se, že je to v tomto případě jedno. Koupila dvoukilové balení brambor - varný typ B. Při okrajování jsem zjistila, že jejich kvalita je bídná. Mezi bramborami ucházející velikosti byly namíchané droboučké, větší brambory byly pod slupkou tmavě skvrnité a řada z nich poškozená a nahnilá. Prostě taková hrůza, že jsem se přiměla vytáhnout digitální váhu a odpad z brambor zvážit. A výsledek? Ze dvou kg brambor zhruba 750 g odpadu. Takové šizení zákazníků mi opravdu vadí.
Brambory varný typ B, balení 2 kg
S vrácením peněz nepočítám, ale žádám, abyste zboží takovéto kvality vůbec nezabalili a neposlali do oběhu!!! Je to pro vás ostuda. Já jako zákazník třeba oceňuji, jak za poslední rok narostla kvalita vámi prodávaných uzenin, ráda si za kvalitní potraviny připlatím. Takové zboží vás připravuje o zákazníky.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.