Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.11.2016 jsem obdržel oznámení o odeslání zásilky DR 2413036073U v 13:25:44 hod.toho dne.Ze sledování zásilek:16.11. přeprava zásilky k dodací poště, 18.11. DEPO Plzeň72 doručování zásilky. Ten den jsme byli celý den doma, venku na zahradě u silnice.Doručovatel nepřijel.
V sobotu 19.11. jsem volal Depo Plzeň 72. Bylo mi řečeno, že balík je u nich. Řekl jsem paní, že si pro něj dojedu- stromek od Starkla. Pak mi volala, že zásilka leží na poště ve Volduchách, která je pro mne v sobotu a v neděli nedostupná.
Moc Vám děkuji za tyto "vzorné služby".Je zajímavé, že minulou zásilku odeslanou od Starkla v pátek přivezl doručovatel druhý den v sobotu s tím, že veze rostliny.
To, co Vám píši není ojedinělý případ- mohu dokumentovat sám i sousedi. Už by bylo načase, aby se někdo probudil a přestali jste na nás obyčejné lidi kašlat a aby pošta, za jejíž služby dostatečně platíme, konečně začala služby poskytovat k plné spokojenosti občanů.Pokud bude zásilka doručena v pondělí, troufnu si tvrdit, že do Čáslavi a zpět bych došel dřív i bez služeb pošty. Děkuji.
ing.Petr Beránek
Zásilka stroku od Starkla
Uvedu po obdržení zásilky, ktrá měla být doručena do ruky, ale asi se to panu doručovateli ne naší vinou nepodařilo, tak ji dal na další dna na poštu, pro nás v tyto dy nedostupnou.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman