Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím o pomoc. Dočetla jsem se že na výše uvedenou firmu je množství stížností. Snažila jsem se firmu dohledat z důvodu reklamace rozbité kulmy Babyliss Pro ale vypadá to, že byla zrušena. Aktuálně netuším jak provést reklamaci.
Děkuji předem za odpověď Kučerová
Vrácení peněz, pořizovací cena 1158,-.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamací také u této osoby. Prodávající však nemá ze zákona povinnost vadný výrobek převzít v místě, které spotřebitelka určí.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
V daném případě však bude problém s vymahatelností práva, neboť společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt se sídlem v Hong Kongu. Skutečného provozovatele eshopu se nám dohledat nepodařilo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.