Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 26.9.2016 jsem podala zásilku - dopis do vlastních rukou s dodejkou a do dnešního dne mi nebyla doručena dodejka o převzetí zásilky.
Dne 12.11.2016 jsem dělala reklamaci - bylo mi sděleno, že zásilka byla převzata a dodejku mi pošta pošle znovu - stále jsem nic neobdržela.
Zásilka byla výpověď zaměstnanci a dokud nedostaneme dodejku o převzetí, nemůžeme dotyčného ukončit a odhlásit na pojišťovně !!!
Zásilku jsem podala na poště v Shoping Parku v Hostivaři, Švehlova 32, Praha 10 = pošta 100 07 - Praha 107.
V Shoping parku máme vlastní schránku - nechápu kde byl problém do ní dodejku vhodit.
Také nechápu - když mi při reklamaci váš zaměstnanec řekne, že vidí v PC že zásilka byla převzata, proč máme čekat dalších 14 dní na vyřízení reklamace ??
S pozdravem
Katarína Votíková Selešová
účetní
číslo zásilky - podací lístek - RR686334870CZ 794
Konečně dodat dodejku o převzetí !
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman