Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Komunikace s ČEZ distribuce je otřesná, žádala jsem o napojení na sítě (které již na pozemku jsou) a od 4.10 se nikdo neozval. Až když jsem 14.11 napsala, kde je má žádost. Dnes 19.11. jsem volala na bezplatnou linku Čezu, kde mi operátorka řekla, že jsem až 16.11 vše dodala (tento den jsem žádný email neposlala a můj poslední email se vším, co po mě chtěli jsem zaslala 4.10). Takže teď na to mají čas dalších 30 dní. Prosím o pomoc, chtěla jsem mít stavební povolení ještě tento rok, ale čekat dva měsíce na obyčejné vyjádření a pak určitě další měsíc na smlouvu se mi opravdu nechce.
Žádost o napojení
Zaslání žádosti + smlouvy do konce týdne. Jedná se o obyčejný pozemek se sítěmi, které zařizovalo město a já se pouze napojuji s domem pod 150m2. Nerozumím tomu, proč je to tedy tak těžké zaslat. Společnost takto působí velmi špatným dojmem.
|
Tweet |
Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace může spotřebitelka kontaktovat naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se může rovněž obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 energetického zákona rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.