Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13266Podvod? Dateyard AG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2016, před 8 lety

Vojtěch Táborský

Znění stížnosti

Dobrý den, zablokovali mi účet s VIP na jenjednanoc.cz, chtějí abych zaplatil pokutu, já zaplatit chtěl, ale platby se mi vrací zpět, nejde mi to zaplatit, vyhrožují, že na mě pošlou inkasní agenturu, já chci zrušit ten účet, poslali mi dokument, který mám vyplnit a poslat faxem, ale mám tam uvést své bydliště a osobní údaje, mám z toho obavu, aby to nebylo nějak zneužito, mají na to právo ? Už mě to nebaví, proč bych platil za něco, co je zablokované a nemůžu to využívat. Mám strach, že když bych to nijak neřekl, že na mě pošlou exekutora, je to možné ? nebo se toho nemusím bát ?


Požadované řešení

Chci, aby mi byl zrušen účet a neměl jsem s tím již nic společného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 17:06, před 8 lety

Inkasní agentura nedisponuje žádnými zvláštními pravomocemi oproti běžnému věřiteli. Pokud by chtěla dluh vymáhat, musela by se nejprve obrátit na soud.

U soudu společnost musí prokázat, že má pro vymáhání pohledávky právní důvod. Pokud by společnost žádala po spotřebiteli zaplacení smluvní pokuty, musela by prokázat, že spotřebitel porušil svou smluvní povinnost a že smluvní pokuta byla sjednána přímo ve smlouvě. Smluvní pokutu totiž není možné sjednat ve všeobecných obchodních podmínkách.

Pokud by společnost začala pohledávku vymáhat soudní cestou, bude vhodné vyhledat služeb advokáta. Seznam advokátů je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 20:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.