Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
minulý týden jsem se registroval na seznamce ThecasualLounge kterou provozuje firma iMedia888GmbH, Schlossstrasse 19 82031 Grunwald se sídlem v Německu.Po zaplacení VIP členství které se mě strhlo z platební karty jsem chtěl moji registraci ukončit.
Cena jejich služeb byla nehorázně velká.
Při mé platbě sem si nevšiml, že tam mají dodatek o platbách napsaný malím písmem.
Službu se marně snažím zrušit už několik dní přes email na jejich adresu podpora@thecasuallounge.cz.
Již několikrát sem jim zasílal moji výpověď se všemi potřebnými údaji.
Jednou mi odpoveděli, že potřebují doklad o mém zaplacení za službu VIP členství.
Tu sem jim ihned odeslal a mnoho dalších urgencí, však už bez odezvy.
Stále mě běží 14ti denní výpovědní lhůta ale nikdo nereaguje a profil stále aktivní.
Nerad bych aby mě strhli další sumu za nepoužívání jejich produktu.
Prosím jak postupovat.
Mockrát děkuji za radu.
Ryba Lukáš
Prosím o radu jak postupovat když nikdo nereaguje na moji výpověd a výpovědní lhůta mi skončí za týden.Děkuji
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených možností, jak smluvní vztah vypovědět.
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, jde to k tíži podnikatele.
Spotřebiteli doporučujeme, aby si ponechal dokumenty prokazující, že se smluvní vztah pokoušel vypovědět, ale ze strany podnikatele mu to nebylo umožněno. Pokud by společnost prostřednictvím platební karty strhla neoprávněně z účtu spotřebitele další peněžní prostředky, je vhodné využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.