Společnost


BEST GIFTS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13269Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2016, před 8 lety

Michaela Urbanová

Znění stížnosti

Dne 14.7.2016 jsem si přes slevový portál Slevoucher objednala zboží. Když jsem po více než 2 měsících žádala dodání zboží nebo vrácení financí přišel mi tento email. Od té doby nikdo nekomunikuje, "Z důvodu vážného onemocnění jediného jednatele firmy BEST GIFTS s. r. o. a nutnosti jeho dlouhodobé hospitalizace jsou dočasně pozastaveny jeho veškeré podnikatelské aktivity. Prosíme proto o pochopení, veškeré Vaše pohledávky, dotazy a jiné požadavky bude jednatel firmy řešit co nejdříve to bude možné." A bohužel si myslím že nejsem jediná, kdo takto naletěl.
Urbanová M


Produkt

SEXY DVOUBAREVNÉ BIKINY SYMPHONY JEN ZA 349 KČ.Podmínky: Poukaz je platný od 15.06.2016 do 31.7.2016 Poštovné 59 Kč Poukaz uplatníte na www.uplatnivoucher.cz Dodací lhůta 10-45 dnů Délku dodací lhůty NELZE zkrátit.. Zboží je zasíláno od dodavatele mimo EU!


Požadované řešení

Vrácení finančních prostředků


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 05:06, před 8 lety

V případě nákupu zboží prostřednictvím slevového portálu se jedná zpravidla o smluvní vztah třístranný, tedy jednou stranou je spotřebitel, druhou prodávající (dodavatel zboží) a třetí portál sám. Záleží na konkrétní nabídce a jejích podmínkách, zda portál bude jen v pozici zprostředkovatele, který propojí nabízejícího s poptávajícím, zinkasuje platbu a vezme si provizi, nebo bude sám prodávajícím či poskytovatelem služeb.

Pokud prodávající (tedy dodavatel zakoupeného zboží) nereaguje na e-mailovou komunikaci, doporučujeme kontaktovat jej poštou, nejlépe doporučeně s dodejkou. V dopise je třeba upozornit na dodací dobu zboží uvedenou v obchodních podmínkách (popřípadě přímo na vystaveném voucheru) i na to, že bylo jeho dodání urgováno e-mailem. Dále je třeba uvést, že jelikož zboží nebylo dodáno ve sjednané lhůtě ani po následné výzvě k dodání, uplatňuje spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku s požadavkem na vrácení peněz. Stejný dopis může spotřebitelka případně zaslat i slevovému portálu.

Dodavatel zboží by v případě sporu musel prokázat, že zboží spotřebiteli dodal na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy. Pokud tedy zboží nebylo dodavatelem dodáno, je podnikatel v prodlení s plněním závazku z uzavřené kupní smlouvy.

Spotřebitel může ještě před podáním žaloby k soudu naposledy vyzvat svého dlužníka, k dobrovolnému splnění. Předžalobní výzvu je žádoucí doručit druhé straně prokazatelným způsobem, nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Ve znění výzvy uvést přiměřenou lhůtu k plnění. Dodatečnou lhůtu na dobrovolné vrácení peněz nechat běžet ode dne doručení dopisu a v délce přiměřené s ohledem na okolnosti celé záležitosti. Poskytnutá lhůta však podle zákona nesmí být kratší než sedm dnů. Není důležité, vyhýbá-li se druhá strana přebírání poštovních zásilek a výzvu tak nepřevezme. Pro soud je podstatné její zaslání, nikoliv doručení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2017 16:25, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že jí byly peněžní prostředky vráceny. Jelikož bylo dosaženo požadovaného řešení, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.