Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dal jsem na vasi pobocku Alza Liberec reklamovat mobilni telefon..Telefon mi vyreklamovali..Akorad mi vasi zamestnanci nevratily uctenku o zaplaceni kterou jsem jim prikladal pri reklamaci.jako zarucni list..Rekli mi ze mi ho vratily...NEVRATILY..Dali mi jen papir o vyjadreni ze servisu....Prosim nak to napravte..Ten zarucni list budu jednou potrebovat...Celou dobu si ho hlidam ..A jdu na Alzu a prijdu o nej..Predem dekuji za vyrizeni..
LAPUNIK
Prosim nak to vyreste...
|
Tweet |
Pro uplatnění reklamace nepotřebuje spotřebitel nutně doložit účtenku nebo fakturu, zákon tuto povinnost neukládá. Stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil. To lze doložit třeba výpisem z bankovního účtu, záručním listem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (pokud jej nikdo jiný neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí. Toto pravidlo vychází z § 125 zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, který říká, že za důkaz mohou sloužit všechny prostředky, jimiž lze zjistit stav věci.
Doporučujeme spotřebitelům, aby si účtenku raději nafotili nebo si udělali její kopii jako důkaz pro předcházení budoucím sporům.
Podle § 2166 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, "požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti." Prodávající by tedy měl záruku potvrdit, pokud o to spotřebitel požádá.
Vážený pane Lapuniku,
ráda Vám doklad zašlu na email, stačí mi sdělit číslo objednávky, ke které se váže.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.