Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dnes mi mělo být doručeno zboží do bytu, který jsem chtěla od příštího týdne pronajmout. Od 9 hodin jsem podle pokynů čekala na doručení. Ve 12.00 mě někdo prozvonil, okamžitě jsem volala zpátky, několikrát jsem se dovolala do hlasove schránky. 12.03 mi přišla sms, že zboží je na cestě.12.08 mi přišel email a 12.20 sms, že se zboží nepodařilo doručit.Celou dobu jsem byla před domem nebo u okna a žádné auto jsem neviděla. Když jsem ve 12.25 volala na zákaznickou linku, paní mi řekla, že ona i dopravce mi opakovaně volali, auto prý stálo před domem 20 minut a novou dopravu si mám zajistit tak, že pojedu do obchodního domu na Zličíne a znovu zaplatím. Jsem si jistá, že mi zboží nikdo ani nedorucoval a nechapu navíc systém eshopu, kde si mám dopravu dojet zaplatit na místo odeslání. Bez nábytku byt nepronajmu a vzniká mi tak zbytečně škoda. Na Zličín jet nechci a mám pocit že opravdu není na místě, abych dopravu hradila znovu.
Chtěla bych náhradní termín dodání zboží.
|
Tweet |
Na základě objednávky uzavírají společnost a spotřebitelka smlouvu o přepravě (dále jen „Služba“). Objednávkou služby přijímá společnost závazek, že zajistí přepravu zákazníkem zakoupeného zboží na území České republiky na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku v ujednaném čase, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy.
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s nedodáním zásilky.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.