Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#13276Nedoruceni zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2016, před 8 lety

Ivana Nosková

Znění stížnosti

Dnes mi mělo být doručeno zboží do bytu, který jsem chtěla od příštího týdne pronajmout. Od 9 hodin jsem podle pokynů čekala na doručení. Ve 12.00 mě někdo prozvonil, okamžitě jsem volala zpátky, několikrát jsem se dovolala do hlasove schránky. 12.03 mi přišla sms, že zboží je na cestě.12.08 mi přišel email a 12.20 sms, že se zboží nepodařilo doručit.Celou dobu jsem byla před domem nebo u okna a žádné auto jsem neviděla. Když jsem ve 12.25 volala na zákaznickou linku, paní mi řekla, že ona i dopravce mi opakovaně volali, auto prý stálo před domem 20 minut a novou dopravu si mám zajistit tak, že pojedu do obchodního domu na Zličíne a znovu zaplatím. Jsem si jistá, že mi zboží nikdo ani nedorucoval a nechapu navíc systém eshopu, kde si mám dopravu dojet zaplatit na místo odeslání. Bez nábytku byt nepronajmu a vzniká mi tak zbytečně škoda. Na Zličín jet nechci a mám pocit že opravdu není na místě, abych dopravu hradila znovu.


Požadované řešení

Chtěla bych náhradní termín dodání zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 18:53, před 8 lety

Na základě objednávky uzavírají společnost a spotřebitelka smlouvu o přepravě (dále jen „Služba“). Objednávkou služby přijímá společnost závazek, že zajistí přepravu zákazníkem zakoupeného zboží na území České republiky na adresu uvedenou zákazníkem v objednávce.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku v ujednaném čase, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy.

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s nedodáním zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 20:25, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.