Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer.
20.10.t.r. jsem v prodejně GRAND OPTICAL v OC HANÁ v Olomouci zakoupil sluneční brýle. Tyto jsem si v prodejně vyzkoušel, doma jsem však zjistil, že šíře skel mi nevyhovuje a rozhodl jsem se je 24.10. vyměnit. Personál ve službě, dokonce po tel. poradě s vedoucí prodejny, mi sdělil, že tento případ je možno pouze reklamovat, na což jsem přistoupil. V Reklamačním formuláři je napsáno ručně přede mnou přebírající pracovnicí, že brýle jsou nové, což je pravda. Nebyl mi vrácen PARAGON, stalo se tak až 9.11.
9.11.2013 jsem si do výše zmíněné prodejny přišel pro vyřízení reklamace. K mému nemilému překvapení mi byly brýle vráceny zpět s tím, že jsem si je při koupi vyzkoušel a coby důvod zamítnutí je mimo to v Posouzení reklamace uvedeno, že brýle jsou použité - když jsem na tento rozpor proti Reklamačnímu formuláři upozornil výše zmíněnou vedoucí, odpověděla, že jsem měl brýle 4 dny a nikdo neví co jsem s nimi dělal. Tyto přitom nejeví žádné známky poškození, kromě stop po špatně sňaté samolepce zaměstnancem prodejny. Výše zmíněná mi ještě řekla, že si mohu podat novou reklamaci, ta však dopadne stejně jako tato a že je to plně v souladu s Obch. podmínkami GRAND OPTICAL - v tom má, asi, bohužel, pravdu, neboť 30ti denní vrácení peněz se dle těchto vztahuje pouze na brýle dioptrické - mazaní králíčci.
Děkuji předem za radu a jsem s pozdravem
Jiří Konečný,Olomouc
Sluneční brýle polarizační zn. POLAROID,Prod.cena:2 299 Kč,Značka:Pla,Model:8247,Barva:A
Vrácení prodejní ceny.
|
Tweet |
V případě koupě zboží v kamenné prodejně může spotřebitel uplatnit nároky- tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku nebo zboží reklamovat dle § 622 občanského zákoníku.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od koupě je možné v případě prodeje zboží prostředky komunikace na dálku (např. koupě zboží přes internet) dle § 53 odst.7 občanského zákoníku.
Takové právo však spotřebiteli nenáleží v případě koupě zboží v kamenné prodejně.
Prodejce však může právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy zakotvit do svých obchodních podmínek nad rámec zákona.
Společnost FOTEX ČESKÁ REPUBLIKA, s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.