Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí o radu, zda-li se mohu nějak bránit proti nekalým praktikám.
Před dvěma lety jsem dostala k vánocům rádio, u kterého po pár měsících přestal fungovat "knoflík" na spouštění/vypínání. Odnesla jsem ho do ElektoWorldu na Zličíně, kde byl zakoupen.
Vrátili mi ho s tím, že žádná závada nebyla shledána, přístroj zase pár měsíců fungoval , než se stalo to samé.
A opět se vše opakovalo, pak znovu a před měsícem opět- celkem 4x.
Už když jsem dávala přístroj do opravy minule i tedˇ jsem vyzvala pracovníka, který přístroj bral, aby vyzkoušel, zda funguje - nefungoval ani jemu.
Poukázání na slabé baterie je ubohé - kdyby tomu tak bylo, pak bych přece neuváděla, že rádio nelze vypnout ! Rovněž je na něm kontrolka, která, v případě slabých baterií ,bliká, čehož si nelze nevšimnout a i tak, v případě nefunkčnosti rádia, je jejich výměna to první, co zkouším!
Ted' mi záruka končí ( zakoupeno 22.12.2014) a je mi jasné, že za pár měsíců se bude situace opakovat.
Mám nějakou šanci se tomuto jednání bránit nebo mám rezignovat s tím, že jsou prostě silnější?
Děkuji
Grundig Radio - Yacht Boy 50, koupeno 22.12.14,cena 1 199,- výrob.č. WSN
Žádám výměnu za nové, pokud se již nedodává, tak vrácení peněz.
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Dobrý deň,
prosím o doplnenie čísla reklamačných protokolov na základe ktorých boli reklamácie u predajcu uplatnene.
Postačuje číslo posledného, ak by spotrebiteľka nemala už evidenciu predošlých.
na základe tohto údaju vykonáme spätnú kontrolu všetkých reklamačných konaní, vrátane ukončenia na základe odborného posúdenia osobou oprávnenou posudzovať vady.
Prosím upresniť súčasný stav tovaru, tj. či je plne funkčný bez vád a pripomínam, že záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej spotrebiteľka nemohla tovar užívať z dôvodu vytknutia vady u predajcu
Ďakujem za doplnenie a spotrebiteľku budeme informovať o výsledku celkového vyhodnotenia doposiaľ uplatnených reklamácii.
s pozdravom
Ingrid Weintragerová
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li spor smírně vyřešen, má spotřebitel možnost stížnost uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.