Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#13283Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2016, před 8 lety

Pavlína Hanzelková

Znění stížnosti

Dne 29.11.2015 byla u vás zakoupeno zboží s názvem GSM Xiaomi Power Bank 10400 mAh, stříbrná (faktura č. 1115376955). Následně bylo zboží reklamováno 2x (29.8.,6.10.2016) prostřednictvím vašeho partnera VirComputerrs,se stále opakující se závadou - dobíjení nefunguje, zřejmě chybný kontakt, funguje pouze v určité poloze, což odzkoušel a potvrdil i přebírající pracovník vašeho partnera. Přesto bylo zboží vždy vráceno s tím, že funguje. Naposledy dokonce na adresu zákazníka, zřejmě, abychom neměli šanci ji znovu nepřevzít pro nefunkčnost, vzhledem k blížící se konce reklamačního období. Připadám si jako blázen, kdy několik lidí při převzetí osobně zjistí závadu a váš servisní zaměstnanec, jehož jméno je utajeno, ne. Jakým způsobem Vám mám doložit nefunkčnost přístroje? V této chvíli je to tvrzení proti tvrzení, bohužel v náš neprospěch. Stále věřím, že jste solidní firma a záležitost vyřešíte ke spokojenosti zákazníka.

S pozdravem

Pavlína Hanzelková, Pneuservis hanzelka, s.r.o.


Produkt

GSM Xiaomi Power Bank 10400 mAh, stříbrná (6954176847270)


Požadované řešení

Žádám o výměnu zboží za plně funkční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 05:35, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.11.2016 21:17, před 8 lety

Dobrý den paní Hanzelková.

2x bylo reklamované zboží testováno v servisu dodavatele. Vámi uvedenou závadu však neshledali. Do reklamace byla předána vždy jen powerbanka, zkusila jste použít jiný usb kabel ? Pokud jste si jistá, že vada je v powerbance, prosím zaneste ji ještě jednou na reklamaci (ideálně kompletní) a kolegům uveďte aby ji přeposlali k mým rukám (případně ji můžete zaslat přímo na naši pobočku Praha-Háje). Osobně ji otestuji a pokud se mi vada projeví, zašlu vám nový kus nebo vystavíme dobropis.

S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2016 09:42, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.12.2016 10:39, před 8 lety


Pavlína Hanzelková

Dobrý den,

reklamace byla nakonec díky tomuto portálu uznána a bylo nám zasláno nové zboží. Tímto považuji stížnost za vyřízenou. Moc děkuji za pomoc.

S pozdravem Pavlína Hanzelková.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2017 21:42, před 8 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.