Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.11.2015 byla u vás zakoupeno zboží s názvem GSM Xiaomi Power Bank 10400 mAh, stříbrná (faktura č. 1115376955). Následně bylo zboží reklamováno 2x (29.8.,6.10.2016) prostřednictvím vašeho partnera VirComputerrs,se stále opakující se závadou - dobíjení nefunguje, zřejmě chybný kontakt, funguje pouze v určité poloze, což odzkoušel a potvrdil i přebírající pracovník vašeho partnera. Přesto bylo zboží vždy vráceno s tím, že funguje. Naposledy dokonce na adresu zákazníka, zřejmě, abychom neměli šanci ji znovu nepřevzít pro nefunkčnost, vzhledem k blížící se konce reklamačního období. Připadám si jako blázen, kdy několik lidí při převzetí osobně zjistí závadu a váš servisní zaměstnanec, jehož jméno je utajeno, ne. Jakým způsobem Vám mám doložit nefunkčnost přístroje? V této chvíli je to tvrzení proti tvrzení, bohužel v náš neprospěch. Stále věřím, že jste solidní firma a záležitost vyřešíte ke spokojenosti zákazníka.
S pozdravem
Pavlína Hanzelková, Pneuservis hanzelka, s.r.o.
GSM Xiaomi Power Bank 10400 mAh, stříbrná (6954176847270)
Žádám o výměnu zboží za plně funkční.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Hanzelková.
2x bylo reklamované zboží testováno v servisu dodavatele. Vámi uvedenou závadu však neshledali. Do reklamace byla předána vždy jen powerbanka, zkusila jste použít jiný usb kabel ? Pokud jste si jistá, že vada je v powerbance, prosím zaneste ji ještě jednou na reklamaci (ideálně kompletní) a kolegům uveďte aby ji přeposlali k mým rukám (případně ji můžete zaslat přímo na naši pobočku Praha-Háje). Osobně ji otestuji a pokud se mi vada projeví, zašlu vám nový kus nebo vystavíme dobropis.
S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
reklamace byla nakonec díky tomuto portálu uznána a bylo nám zasláno nové zboží. Tímto považuji stížnost za vyřízenou. Moc děkuji za pomoc.
S pozdravem Pavlína Hanzelková.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.