Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý v nějaký slabé chvilce mě upoutala reklama na Be2 a zaregistroval jsme se a zaplatil z tím že mi bylo jasné že když to po měsíci nezruším respektive po 26 dnech tak zaplatím další 3 měsíce a jak tady čtu že je problém ze zrušením tak jsme na to zvědav. Našel jsem i to jak by měla vypadat výpověd.
asi takto
Tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi. Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Janem .... . email použitý při registraci – email
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat, a dále vymáhání jakékoliv částky z karty číslo ............... z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání, Datum 20.11.2016
Jméno -
pošlu to na email, nechám to vytisknout podepíšu a podepsáne pošlu v příloze, pošlu faxem. Počkám 4 dny na přípádnou reakci a když nebude odezva .Pošlu to ještě poštou.
Zrušení učtu do 14.dnů
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek (dále jen "VOP") společnosti musí být zpoplatněný smluvní vztah realizovaný prostřednictvím webové stránky vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy – nebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. V opačném případě se závazek prodlužuje. Smluvní strany si tedy sjednaly, že je možné závazek vypovědět.
Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi.
Ve VOP výpovědní doba upravena není, závazek tedy končí účinností výpovědi. Dle VOP je výpověď účinná, pokud byla podána formou výslovného, písemného prohlášení (tuto část považujeme za nepřiměřenou smluvní podmínku, neboť spotřebiteli znemožňuje ukončit závazek - rozhodující by měla být vůle spotřebitele nebýt smlouvou dále vázán, nikoliv forma výpovědi). Pokud tedy spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti výpovědi.
Pokud by zkracovala společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud by spotřebitel doložil, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Od výpovědi smluvního vztahu s účinky (ex nunc - od nynějška, právní jednání směřující do budoucna a ne zpět do minulosti, tedy v daném případě od doručení výpovědi) je třeba odlišovat odstoupení od smlouvy s účinky (ex tunc - taková smlouva se ruší od samého počátku, tedy s účinky od tehdy). Spotřebitel v popsaném případě zřejmě hodlá uzavřenou smlouvu včas vypovědět tak aby nedošlo k automatické prolongaci smlouvy.
U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.
Přejeme Vám dobrý den,
dle možnosti prosím specifikujte jakým způsobem bychom Vám - s ohledem na uvedené informace - mohli být prostřednictvím platformy dTest nápomocni,
velice Vám děkujeme.
Dobrý den
Tak situace se nám hnula. Dne 21.11.2016 jsme odfaxoval na danÉ číslo faxu žádost vypovězení VIP členství.
Nacož mi 21.11.2016 v 13:58 přišel email od be2 Zákaznický servis
přikladám níže
Vážený Jan,
Vaše výpověď byla již zaevidovaná a můžeme Vám tudíž potvrdit, že Vaše VIP členství vyprší k datu 20.12.2016.
Mějte prosím na paměti, že Váš profil zůstane i po vypršení platnosti VIP statusu nadále aktivní. V případě, že si budete přát svůj profil smazat, můžete tak učinit v sekci “Můj profil”, “Nastavení”, “Podívat se/změnit” a následně potvrzením tlačítka “Smazat profil”.
I nadále se můžete do svého profilu podívat a prohlédnout si své doporučené partnerky
Prohlédnout si partnerky
V případě, že svůj profil na be2 nezrušíte, pouze jej deaktivujete, budete mít v budoucnu možnost opětovně našich služeb využívat, pokud si to budete přát.
Děkujeme Vám, že jste s be2!
Tímto a prostřednictvím portálu D Test, vás žádám o potvrzení že mi nebudete prodlouženo členství a sním spojené poplatky. mně na emailu zakaznickyservis@be2.cz nereagujete tak žádám o potvrzení zrušení zde. Email přes který jsem se do be2 registroval je wellnessmach@gmail.com
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
přeposlaná zpráva ze strany be2 JE potvzením Výpovědi VIP členství, přičemž Výpověď Vám byla - dle našich záznamů - ze strany Zákaznického centra potvrzená opětovně k dnešnímu dni, t.j. 22.11.2016.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.
Hodnocení:
Komentář: Když se dodrží obchodní podmínky vše je bez problému.