Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,v pátek jsem dostala opětovně balíček s produktem ArthroPrim Rapid 20 tablet.Nic jsem si neobjednávala a nadále NECHCI tyto produkty dostávat.První balíček doručený byl zdarma,když jsem ho rozbalila tak jsem měla zaplatit poštovné 79 Kč,na to jsem taky nebyla upozorněna,poštovné jsem tedy zaplatila a k mému údivu jsem dostala balíček druhý.Myslela jsem že mi posíláte nějaký katalog a když jsem balíček otevřela,byly tam opět tablety ArthromuPrim Rapid a samozřejmě opět složenka,jsem důchodkyně a nemůžu stále VÁM platit tento produkt.Proto žádám vymazání mých údajů z vaší databáze a nechci být u vás vedena jako zákazník. Potřebuji vědět,zda můžu poslat druhý balíček zpět i když jsem obálku otevřela.
Světla Dobiášová Zlín zákaznické číslo 6598813
ArthroPrim Rapid
Žádám o vymazání mých údajů a NECHCI být vaším zákazníkem.Chci zrušit mé zákaznické číslo 6598813
Děkuji Světla Dobiášová Zlín
|
Tweet |
Na základě ustanovení § 1829 občanského zákoníku, náleží spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu, jejímž předmětem je opakovaná dodávka zboží do 14 dnů od převzetí první dodávky zboží. Pokud od uzavřené kupní smlouvy po telefonu spotřebitel řádné a včas odstoupí, zruší se tím smlouva od počátku a prodávající není oprávněn po spotřebiteli požadovat jakékoliv další platby nebo zasílat další zboží.
Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
byla jste telefonicky kontaktována s nabídkou vyzkoušet si doplněk stravy dle vlastního výběru zdarma s tím, že uhradíte za první zásilku - Uvítací balíček pouze poštovné a balné ve výši 79 Kč. Operátor Vás v hovoru informoval o skutečnosti, že Vám v případě spokojenosti budeme posílat každých 20 dní dávku vybraného doplňku stravy ve zvýhodněné ceně 178 Kč a v opačné, případě (tedy pokud nebudete mít zájem) stačí do 7 dní od obdržení první zásilky (Uvítacího balíčku) kontaktovat zákaznické oddělení, Tyto informace jsou napsány i v průvodním dopise v první zásilce a též jsou k dispozici na našich webových stránkách: http://www.helvetia.cz/faq/
Uvítací balíček je v pořádku uhrazen a druhou zásilku můžete vrátit zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00. Nevadí, že je otevřená obálka ve které přišel doplněk strany. Podstatné je, aby nebyl otevřený stříbrný obal ve kterém jsou přímo tablety uloženy.
Zároveň potvrzujeme vymazání Vašich údajů z databáze pro marketingové účely.
S pozdravem
Helvetia Apotheke:
Dobrý den,jen jsem chtěla ještě vědět,když druhý balíček byl vámi odeslán 6.11 2016 ale doručen mi byl v pátek 18.11.2016,tudíž uběhla doba na vrácení balíčku,nevím jestli tento balíček přijmete nebo ne,nechci mít nepříjemnosti.
Zároveň žádám o zaslání e-mailu o vyřazení mých údajů z databáze a zrušení členství.
Nechtěla by jsem vše řešit ještě jinou cestou a doufám že vše bude ok.
Žádost o zrušení členství také pošlu doporučeně na vaši adresu.
Děkuji za vyřízení Světla Dobiášová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vývoj případu.
Dobrý den,
ano, zásilku v pořádku přijmeme a odepíšeme hned jak se vrátí. Na Váš email, který máme uvedený v databázi Vám zašleme požadované potvrzení.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Děkuji,hned zítra zásilku odešlu doporučeně na vaši adresu a děkuji za vyřízení.
Dobrý den,
děkujeme za informaci. Budeme zásilku očekávat. Pokud již paní Dobiášová nepotřebuje nic dalšího a je z její strany takto vše v pořádku, požádáme dTest o uzavření případu.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřízení a vstřícnost.Zásilku zítra doporučenou poštou odesílám
Světla Dobiášová