Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Na základě telefonického hovoru jsem si objednala na zkoušku jedny kalhotky "Diamond Starter XXL". Po obdržení jsem zjistila, že mi nesedí a chci zrušit další zásilku, která by měla následovat 16. 12. 2016. Tento postup mi byl při objednání vysvětlen. Bohužel, nemohu se ale dovolat na zadané číslo zákaznického servisu 227 191 219 - buď telefon pouze vyzvání, nebo spojení vypadne. Mám obavu, že mi zboží bude stále zasíláno a já ho nechci! Proto si touto cestou stěžuji - jinak nevím, jak dojít k nápravě.
Děkuji, že existuje alespoň tato cest, která snad bude úspěšná.
Zákaznické číslo 476247 - dámské spodní kalhotky zn. Diamond Starter XXL v černé barvě - tyto kalhotky mi nesedí, nevyhovuje mi tvar - jsou velmi nízké. Záklaznický servis pro zrušení objednávky asi nefunguje, protože buď spojení vypadne, nebo telefon pouze vyzvání.
č. 11292844 - zrušení další zásilky, u které je datum 16. 12. 2016 moje zákaznické číslo je 476247, fakturu č. 11292844 jsem uhradila a i když mi kalhotky nesedí nepožaduji jejich výměnu. Chci zrušit další objednávky!!!!
|
Tweet |
Z obchodních podmínek společnosti Westerfield vyplývá, že smlouvu může spotřebitel vypovědět kdykoliv. Vzhledem k tomu, že společnost Westerfield nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). V tomto případě se jedná o zrušení smlouvy s platností do budoucna tzn. veškeré již obdržené zboží by spotřebitel uhradit musel.
Případnou výpověď smlouvy doporučujeme poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2 doporučeně s dodejkou a uchovat si její kopii.
Smlouva bude vypovězena dnem doručení výpovědi. V případě, že by prodávající zamýšlel se doručení vyhnout, platí zde domněnka doby dojití tzn., že došlá zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.