Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13292Nedoručený balík, uvádění lživých tvrzení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 8 lety

Romana Folrpechtová

Znění stížnosti

Při objednané záslice mi Česká pošta, depo Praha 703, neoznámila převzetí balíku do ruky a při osobním doručení nenechala oznámení o uložení zásilky na příslušné poště. O uložené záslice jsem se tedy vůbec nedozvěděla. Zjistila jsem náhodně, že můj balík vrátili odesilateli zpět. Po mé stížnosti přímo paní vedoucí Kadlecové na depu 703, načež slíbili nápravu navrácením balíků z příslušném Depu a znovudoručení. Od výsledku mě opět neinformovali, až následně mi bylo vhodzeno do schránky oznámení - výzva k vyzvednutí zásliky na poště, konečně jsem měla alespoň podací číslo. BAlík na poště však nebyl. Toto oznámení již však bylo lživé, bylo zde nepravdievě uvedeno, že je balík uložen na příslušné poště, odesilatel mi již o den dříve dal vědět, že se mu balík vráítil zpět. Další hledání balíku způsobilo to, že mmi vedoucí pravovníci DEPA Praha 703 sdělila, že můj problém budou řešit a náseldně uvedly do sledování záslik, že jsem odmítla balík převzít, což vidím jako vrchol drzosti, neboť poškodili moje jméno u odesilatele, kde jsem se zavázala ve smluvním podmínkách o závaznosti objednávky a díky neprofesionálnímu chování mi vznikla škoda.


Produkt

DR6241300645C


Požadované řešení

Žádáám o předání stížnosti odpovědnému pracovníkovi za personál výše uvedneého Depa a jejich dostatečné a akceptovatelné poučení o chování k zákazníkovi. Dále žádám uvádění pravidivých skutečnsotí o zásilce.
Požaduji omluvu a vrácení poštovného, neboť si balík musím nechat psoalt znovu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 12:08, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.