Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13293Nezabezpečení placené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 8 lety

Jana Sásiková

Znění stížnosti

Dne 27.10.2016 jsem objednala přesun internetu z jedné adresy na druhou. Jedná se o internet plus na lince č. 558 650 890. Převod z Frýdku Místku do Čeladné.Bylo mi řečeno do 12 dní. Po vypršení 12 dni jsem strávila cca 90 minut během několika dní na info lince o2 se žádostí o urgování, později o reklamaci nezabezpečení služby. dnes 21.11.2016 jsme pořád bez internetu. Nemluvně o nacvičených odpovědích, které neřeší problém a jenom se věc posouvá a neřeší.
Bohužel už nenám sil být milá a zdvořilá.Ráda bych měla internet za který platím a nemám,a je mi jedno od ktereho dodavatele. Potřebuji vědět proč po skoro měsíci se něco tak jednoduchého neřeší.
Děkuji předem
Krásný den
Mgr. Jana Sásiková
tel 773223119
email sasik.jana@gmail.com


Produkt

iternet optimal plus


Požadované řešení

Prosím o okamžitou instalaci intrnetu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 13:09, před 8 lety

Nebylo-li možné službu využít, kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2016 13:47, před 8 lety

Dobré odpoledne,

po kontrole Vaší linky jsem zjistila, že Váš požadavek byl již dořešen.

Službu nebylo možné přeložit standardním způsobem. Poplatky za Internet na doma na původní adrese byly ukončeny k 31. 10. 2016.

Za komplikace se velice omlouvám.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2016 00:21, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 15:12, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.