Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 27.10.2016 jsem objednala přesun internetu z jedné adresy na druhou. Jedná se o internet plus na lince č. 558 650 890. Převod z Frýdku Místku do Čeladné.Bylo mi řečeno do 12 dní. Po vypršení 12 dni jsem strávila cca 90 minut během několika dní na info lince o2 se žádostí o urgování, později o reklamaci nezabezpečení služby. dnes 21.11.2016 jsme pořád bez internetu. Nemluvně o nacvičených odpovědích, které neřeší problém a jenom se věc posouvá a neřeší.
Bohužel už nenám sil být milá a zdvořilá.Ráda bych měla internet za který platím a nemám,a je mi jedno od ktereho dodavatele. Potřebuji vědět proč po skoro měsíci se něco tak jednoduchého neřeší.
Děkuji předem
Krásný den
Mgr. Jana Sásiková
tel 773223119
email sasik.jana@gmail.com
iternet optimal plus
Prosím o okamžitou instalaci intrnetu
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít, kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne,
po kontrole Vaší linky jsem zjistila, že Váš požadavek byl již dořešen.
Službu nebylo možné přeložit standardním způsobem. Poplatky za Internet na doma na původní adrese byly ukončeny k 31. 10. 2016.
Za komplikace se velice omlouvám.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.