Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#13294Neúplná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 8 lety

Karel ROUD

Znění stížnosti

Dnes mi byla doručena moje objednávka, ve které byl mimo jiné i pH tester s ATC. U tohoto zboží není český návod, pouze nějaký papírek s několika obrázky a zřejmě popisem v čínštině. Našel jsem přesně stejný výrobek na webu jiného prodejce, u kterého jsem zjistil, že u pH testru má být ještě regulační šroubováček (ten v zásilce je) a dále dva sáčky s testovacími (možná kalibračními) činidly pH 4,00 a pH 6,86, což tam ovšem není. Domnívám se, že bez zkalibrování přístroje je tento bezcenný. Žádám vaše vysvětlení a nápravu. Děkuji. Mgr. Karel ROUD, Rabyně-Blaženice 34, 257 44 Netvořice, tel. 603544917, e-mail blazenice@centrum.cz.


Produkt

Viz popis ztížnosti


Požadované řešení

Viz popis ztížnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 17:03, před 8 lety

Prodávající má ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků a o způsobu použití a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout tyto informace spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto případě požadovat dodání chybějící součásti věci nebo, není-li to možné, dodání nové věci bez vad. Není-li v silách prodávajícího dodat věc bez vad, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2016 14:07, před 8 lety

Dobrý den,

obraťte se prosím na náš zákaznický servis, kde s Vámi vyřešíme reklamaci k Vaší spokojenosti. Kontaktovat nás můžete zde: http://postovnezdarma.cz/helpdesk

Přeji Vám hezký den,
Bára Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2016 17:35, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 15:13, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.