Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.6.2016 jsem zakoupila v prodejně TOP TIME v Pardubicích ocelový šperk - náhrdelník na krk zdobený kamínky.
záhy však začaly vypadávat z náhdrdelníku kamínky, odnesla jsem šperk na reklamaci, první reklamace byla vyřízena opravou
bohužel po krátké době začaly kamínky znovu vypadávat
odnesla jsem opět na reklamaci, ale tuto mi již neuznaly s tím, že se mi do šperku dostala voda
nabídli mi opravu za 180.-Kč což jsem odmítla,
nyní si mám neopravený šperk vyzvednout na prodejně, můžete mi prosím poradit jak mám dále postupovat??
ocelový šperk zdobený kamínky
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Dobrý den p.Kadlecová,
bereme na vědomí Váš nesouhlas s vyřízením reklamace. V případě zájmu můžete nechat výrobek z prodejny zaslat k nám do servisu k opětovnému posouzení. Pokud nebude možné doložit adekvátně, jakým způsobem došlo k poškození Vašeho výrobku, budeme reagovat na Váš požadavek vrácení peněz.
Na základě záznamů k uváděné reklamaci lze však předpokládat, že poškození Vašeho šperku po styku s vodou je na výrobku jednoznačně patrné.
S případnými dotazy nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem,
Fridrichovská
Titan spol. s r.o.
autorizovaný servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
děkuji za reakci. Po pravdě nějak nechápu, proč bych měla znovu šperk posílat do Vašeho servisu, pokud jak píšete výše je patrné,že došlo k poškození po styku s vodou. Bohužel nemám fotodokumentaci, v jakém stavu se mi vrátil šperk po opravě, kde bylo jasně vidět kolik lepidlo bylo potřeba na zalepení kamínků.
Děkuji dTestu za zprostředkování.
Tímto stížnost uzavírám s ponaučením, že příště budu lépe volit co a kde si koupím.