Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zákaznické číslo:6600060
Dobrý den,v minulém týdnu jsem dostala opětovně balíček s produktem Omega-3 Cardio - 20 kapslí. Nic jsem si neobjednávala a nadále NECHCI tyto produkty dostávat. Proto žádám vymazání mých údajů z vaší databáze a nechci být u vás vedena jako zákazník. Druhý balíček zasílám zpět i když jsem ho otevřela. Současně zasílám i písemnou výpověď.
Omega-3 Cardio - 20 kapslí
Žádám, abyste mi další balíčky neposílali.
|
Tweet |
Na základě ustanovení § 1829 občanského zákoníku, náleží spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu, jejímž předmětem je opakovaná dodávka zboží do 14 dnů od převzetí první dodávky zboží. Pokud od uzavřené kupní smlouvy po telefonu spotřebitel řádné a včas odstoupí, zruší se tím smlouva od počátku a prodávající není oprávněn po spotřebiteli požadovat jakékoliv další platby nebo zasílat další zboží.
Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
objednávka byla učiněna telefonicky a operátor Vás v hovoru měl informovat o skutečnosti, že se jedná o pravidelný odběr a že po Uvítací balíčku budou následovat další pravidelné zásilky a pokud o další dávky doplňku stravy nebudete mít zájem, stačí kontaktovat zákaznické oddělení a zasílání zrušit. Tyto informace jsou zákazníkovi k dispozici v průvodním dopise, který jste obdržela v Uvítacím balíčku a na našich webových stránkách: http://www.helvetia.cz/faq/. Samozřejmě jsme k dispozici i na zákaznické lince 234 099 888 (po-pá 8-17). Stačí se ozvat, komunikovat s námi a vše se dá vyřešit.
Objednávkový hovor můžeme v případě zájmu zaslat na email.
Zasílání bylo ukončeno. Zásilku prosím vraťte zpět na adresu: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 86, Praha 102, 102 00.
Pokud jste nepoškodila stříbrný obal ve kterém jsou blistry uloženy je to v pořádku.
Ve smyslu aktuálního znění zákona o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.
Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na Vaši adresu.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.