Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Zboží - HX-Senz. dávkovač mýdla
Zakoupeno přes eshop dne 25.9.2015
Dávkovač přestal být funkční. Předáno k reklamaci do prodejny
OKAY Kladno,Arménská 32/77, Kladno dne 13.5.2016.
Zboží vráceno 9.6.2016 - opraveno
29.7.2016 opět předáno k reklamaci - stejná závada
Zboží vráceno 19.8.2016 -Oprava zamítnuta z důvodu: "Závada neuznána dávkovač kompletně vyčištěn a test"
21.10.2016 opět předáno k reklamaci - stejná závada
Zboží vráceno 20.11.2016 -Oprava zamítnuta z důvodu:"Mýdlo bylo v elektrické
části"
Dnes 21.11.2016 je dávkovač zase nebunkční
HX-Senz. dávkovač mýdla - SDMBGO0251 v ceně 349.- Kč
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, pane Jelene,
reaguji na Váš podnět týkající se opakovaných reklamací automatického dávkovače mýdla SDMBGO0251.
Situací se zabýval reklamační specialista, který prověřoval veškeré okolnosti případu. Vaše předchozí reklamace byly servisem po odborné prohlídce zamítnuty, přičemž důvodem bylo nesprávné používání výrobku.
I přes tuto skutečnosti si však přejeme nepříjemnost vyřešit k Vaší spokojenosti, ráda bych Vás proto touto cestou pozvala k návštěvě prodejny OKAY 1084 Kladno, kde s Vámi kolegové sepíší odstoupení od kupní smlouvy a my Vám následně vrátíme peníze v zákonné lhůtě.
Pro vyřízení všech formalit je nutné vrátit výrobek vč. veškerého případného příslušenství. Kolegové z prodejny jsou již o celé věci informováni, nemělo by tak dojít k žádnému zádrhelu.
Pevně věřím, že tento způsob vyřízení pro Vás bude zcela vyhovující. Budeme rádi, jestliže svůj názor vyjádříte také prostřednictvím hodnocení na tomto portále.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Dnes 30.11.2016 sepsána dohoda o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz na účet.
Dobrý den, pane Jelene,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu.
Odstoupení od kupní smlouvy pohlídám a peníze Vám vrátíme co nejdříve.
Přeji hezký zbytek týdne.
S pozdravem,
Lucie Fendrichová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Hodnocení: