Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V pátek 18.11.2016 jsem si koupila boty 2220584140055 obuv wi23-enigma-9 39. Při platbě jsem zjistila vadu na jedne botce kterou mi prodavačky uznaly vzaly druhý par a provedla se výměna. Boty stály 1299,.Kč mám kartičku tak jsem platila 1104,.Kč. Měla jsem boty v krabici a v neděli jsem si je vyzkoušela a zjistila jsem další vadu. Byly to kratší kozačky a jak je zip protější strana je vyšší o 4mm.
Šla jsem boty v podělí ihned vrátit a požadovala vracení peněz. Bylo mi řečeno, že neexistuje, že si musím vybrat jiné. I přivolaná paní vedoucí mi sdělila to samé. Mám od Vás hodně botu i kabalek a takový přístup se mi nelíbí. Pracuji ve stříbře jako vedoucí a pokud je na zboží vada peníze se vrací.
A na Vašich botech vada byla a jiné na skladě nebyly a já uz jsem ani druhé nechtěla.
Tak se Vás ptám jestli je to správné, když jsem boty včas donesla vrátit, dříve jsem nemohla hlídám postiženou vnučku a to nejde.
To je vše a děkuji za vyřízení.
Laholová Vladimíra
Prosím o vrácení peněz a děkuji předem.
|
Tweet |
Není-li schopen prodejce reklamovanou obuv v rámci uznané reklamace vyměnit za obuv novou, bezvadnou (rozumí se tím nový identický výrobek uvedený v kupní smlouvě), neboť již není skladem a případná oprava reklamované věci není možná či účelná, má spotřebitel ze zákona dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zaplacené částky za zboží.
Odstoupením se ruší závazek od počátku a prodejce je povinen vrátit peníze v hotovosti, případně převodem na účet podle toho, jakým způsobem proběhla platba.
V žádném případě nemůže být spotřebitel jakkoliv v rámci reklamačního řízení nucen k zakoupení jiného produktu, takový postup prodejce je nezákonný a spotřebitel je oprávněn zvážit a popřípadě podat podnět státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci k provedení kontroly u podnikatele. V případě zjištěného porušení § 13 zákona o ochraně spotřebitele na základě provedené kontroly je oprávněn dozorový orgán uložit ve správním řízení podnikateli pokutu až do výše 3 milionů korun.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.