Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#13310Zadržovaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 8 lety

Jindrich Kohout

Znění stížnosti

Od 14.11.2016 je zásilka č.RB781660380DE zadržovaná na poště v Plzni a není mi dodána na moji adresu,balicek z Německa byl odeslán 9.11. a 10.11.byl v české republice do současné doby nebyl doručen!!!


Produkt

Č.zakazky RB781660380DE


Požadované řešení

Doručit!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 09:20, před 8 lety

Zásilky odeslané ze zahraničí podléhají dle poštovních podmínek zvláštnímu režimu. Záleží zejména na zemi, odkud byla zásilka odeslána.
1.Zásilky ze zemí Evropské unie nejsou předkládány k celnímu řízení, ale po roztřídění směrují k adresátovi.
2.Zásilky z ostatních zemí převezme vyměňovací pošta Praha 120, Plzeňská 139/290, Praha 5 Košíře, kde procházejí celním řízením, při kterém je stanoven další postup:
zásilka nepodléhá proclení, je celně propuštěna do další přepravy, nebo
zásilka je určena k vyclení, bude vyměřeno clo a DPH, nebo vyměřeno pouze DPH (u zboží, které bylo osvobozeno od cla, hodnota zboží je 22 EUR a vyšší), nebo
zásilka je uložena v celním skladě, adresát je vyzván Oznámením o příchodu zásilky ze zahraničí k doplnění chybějících údajů o zásilce.
3.Po vyřízení patřičných náležitostí jsou zásilky celně propuštěny a odeslány dodací poště k doručení.
Zásilka by mohla být rovněž podnikem zadržena v případě nedovoleného obsahu.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.