Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#13311Nerealizovatelná překládka a zrušení služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 hodin 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 8 lety

Monika Fabiánová

Znění stížnosti

Dne 18.10.2016 jsem zadávala žádost na překládku internetu (VDSL Optimal) z důvodu stěhování na jinou adresu,operátorka mi sdělila, že se mi do 10-ti dnů ozve technik,zhruba po týdnu mi další paní na lince sdělila,že stále probíhá technické šetření a tato odpověď mi zazněla ještě asi ve třech hovorech a více než 12-ti dnech. 10.11.2016 mi volala paní,že technické šetření na nové adrese nedopadlo a překládka není realizovatelná pro nedostatek portů,byl mi nabídnut LTE internet a nebo ADSL internet s tím,že by bylo nutné zadat novou objednávku na překládku,kdy by proběhlo další technické šetření.A nebo smlouvu ukončit.Ještě týž den jsme se rozhodli smlouvu ukončit,protože nabízené možnosti neodpovídali původnímu připojení.Požadovala jsem zrušení bez výpovědní lhůty a pokut.Do týdne se mi měla ozvat paní a informovat mě o průběhu.Samozřejmě se nikdo neozval.Dnes jsem hovořila s pánem z výpovědního oddělení a ten mi zkráceně sdělil,že buď si zvolím jednu z nabízených možností nebo mám 6 týdnů výpovědní lhůtu.Stěhování proběhlo 28.10. a od té doby nemáme možnost využívat připojení za které platíme 499,- měsíčně. Při představě,že bychom měli ještě 6 týdnů platit něco co nemůžeme využívat,se mi chce brečet!


Produkt

412518679


Požadované řešení

Očekávám,že mi bude v žádosti o zrušení bez výpovědní lhůty a pokut vyhověno.A také bych uvítala zohlednění nevyužité služby ve vyúčtování


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 08:55, před 8 lety

Spotřebitelka má právo smlouvu vypovědět, v takovém případě však v souladu s § 63 odst. 1 písm. p) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, má poskytovatel služby právo požadovat úhradu až jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, avšak za předpokladu, že byla smlouva uzavřena na dobu určitou. Výpověď se dále bude řídit uzavřenou smlouvou, kde musí být mimo jiné uvedena také výpovědní doba. Délka výpovědní doby by měla být upravena ve všeobecných obchodních podmínkách, se kterými spotřebitel při uzavírání smlouvy vyslovil souhlas.

Jednostranné předčasné ukončení smlouvy (výpověď) musí umožňovat poskytovatel internetu v obchodních podmínkách (dále jen "VOP"). Případně je možné se domluvit na ukončení smlouvy dohodou, tedy souhlasný dvoustranný projev vůle, podmínky tohoto ukončení budou stanoveny v dohodě samotné. Doporučujeme se tedy podívat do VOP podnikatele a podle nich postupovat, případně se domluvit na jiném způsobu řešení nastalé situace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2016 14:06, před 8 lety

Dobrý den,

celý váš podnět jsem předala na specializované reklamační oddělení, které vás bude s řešením kontaktovat nejpozději ve lhůtě 1 měsíce. Snažíme se však vše dořešit dříve. Poprosím vás o trpělivost.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.11.2016 19:54, před 8 lety


Monika Fabiánová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
tímto bych chtěla poděkovat dTestu za umožnění řešit danou situaci touto cestou a zároveň chci i poděkovat společnosti O2,která reagovala a následně vyhověla mé žádosti.

S pozdravem
Monika Fabiánová