Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v pátek 18.11.2016 společnost DPD vyzvedla balík u prodejce. Přišla mi SMS že zásilku doručí v pondělí 21.11.2016 mezi 8:00 - 17:00hod.
Přihlásil jsem se do aplikace "kuryr" a zaplatil jsem si 50,-Kč za doručení ráno mezi 8:00 - 10:00hod. Tak jsem čekal a čekal a nic. Psal jsem plno mailů a volal na zákaznickou linku, ale nikde mi nikdo neodpověděl. Na maily nikdo nereaguje a na linku se nedovoláte. Je úterý 22.11.2016, zásilku stále nemám. Peníze co jsem zaplatil za službu, kterou firma nedodržela také ne. Prosím, dá se s tímto problémem něco dělat?
Děkuji moc
Pavel Novák
DPD dopravce, balík
Prosím jen o upozornění na klamání zákazníka a lživé informace
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel službu reklamovat a žádat přiměřenou slevu nebo vrácení peněžních prostředků zaplacených za neposkytnutou službu.
Doba vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní ode dne uplatnění a zaslání všech potřebných dokumentů. Protokol s vyjádřením zasílá přepravce poštou na adresu plátce přepravy, popřípadě dle dohody na uvedenou emailovou adresu. Podrobnější informace jak postupovat v reklamaci je možné vyhledat na webové adrese společnosti: http://public.dpd.cz/ocm/
Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.