Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13318Nedodání zásilky v určenou dobu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2016, před 8 lety

Pája Novák

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pátek 18.11.2016 společnost DPD vyzvedla balík u prodejce. Přišla mi SMS že zásilku doručí v pondělí 21.11.2016 mezi 8:00 - 17:00hod.
Přihlásil jsem se do aplikace "kuryr" a zaplatil jsem si 50,-Kč za doručení ráno mezi 8:00 - 10:00hod. Tak jsem čekal a čekal a nic. Psal jsem plno mailů a volal na zákaznickou linku, ale nikde mi nikdo neodpověděl. Na maily nikdo nereaguje a na linku se nedovoláte. Je úterý 22.11.2016, zásilku stále nemám. Peníze co jsem zaplatil za službu, kterou firma nedodržela také ne. Prosím, dá se s tímto problémem něco dělat?
Děkuji moc
Pavel Novák


Produkt

DPD dopravce, balík


Požadované řešení

Prosím jen o upozornění na klamání zákazníka a lživé informace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 15:54, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitel službu reklamovat a žádat přiměřenou slevu nebo vrácení peněžních prostředků zaplacených za neposkytnutou službu.

Doba vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní ode dne uplatnění a zaslání všech potřebných dokumentů. Protokol s vyjádřením zasílá přepravce poštou na adresu plátce přepravy, popřípadě dle dohody na uvedenou emailovou adresu. Podrobnější informace jak postupovat v reklamaci je možné vyhledat na webové adrese společnosti: http://public.dpd.cz/ocm/

Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 21:38, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.