Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si na stránkách www.gepardo.cz dětskou ohrádku -Dětská ohrádka ze dřeva-7,2 m-tvarovatelná 8 dílná- dvířka se mi do 14 dní rozpadla, tak že je moje osmiměsíční dcera otevřela a tyčky vypadaly a jednou si málem vypíchla oko. Psala jsem na e-mailovou adresu společnosti, že žádám o výměnu, bylo mi odepsáno, že se jim to ještě nikdy nestalo, a že se podívají na sklad, jestli náhradní dvířka mají, od té doby mi nikdo neodpovídá na e-maily a na kontaktním telefonním čísle už společnost Gepardo není, dovolala jsem se nějaké slečně, která mi řekla, že už tam Gepardo není, ale že to panu majitelovi vyřídí a ten mi zavolá, to bylo před třemi týdny, stále se nikdo neozval.
Dětská ohrádka ze dřeva-7,2 m-tvarovatelná 8 dílná
Po této zkušenosti bych chtěla ohrádku vrátit pro nespokojenost s produktem, protože kdyby se něco dalšího stalo s vyměněným dílem ohrádky, tak při chování firmy ke klientům při reklamacích bych se další výměny zcela určitě nedočkala.
|
Tweet |
Spotřebitel má právo ve 2 leté záruční době dle § 620 občanského zákoníku, zboží reklamovat.
Do 6 měsíců od koupě může požadovat výměnu věci za novou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
Pokud však reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě podezření na nebezpečný výrobek pro děti je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci.
Společnost Kohlíček Karel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.