Společnost


Kohlíček Karel

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1332Společnost nekomunikuje ohledně reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2013, před 11 lety

Veronika Štenglová

Znění stížnosti

Koupila jsem si na stránkách www.gepardo.cz dětskou ohrádku -Dětská ohrádka ze dřeva-7,2 m-tvarovatelná 8 dílná- dvířka se mi do 14 dní rozpadla, tak že je moje osmiměsíční dcera otevřela a tyčky vypadaly a jednou si málem vypíchla oko. Psala jsem na e-mailovou adresu společnosti, že žádám o výměnu, bylo mi odepsáno, že se jim to ještě nikdy nestalo, a že se podívají na sklad, jestli náhradní dvířka mají, od té doby mi nikdo neodpovídá na e-maily a na kontaktním telefonním čísle už společnost Gepardo není, dovolala jsem se nějaké slečně, která mi řekla, že už tam Gepardo není, ale že to panu majitelovi vyřídí a ten mi zavolá, to bylo před třemi týdny, stále se nikdo neozval.


Produkt

Dětská ohrádka ze dřeva-7,2 m-tvarovatelná 8 dílná


Požadované řešení

Po této zkušenosti bych chtěla ohrádku vrátit pro nespokojenost s produktem, protože kdyby se něco dalšího stalo s vyměněným dílem ohrádky, tak při chování firmy ke klientům při reklamacích bych se další výměny zcela určitě nedočkala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2013 14:37, před 11 lety

Spotřebitel má právo ve 2 leté záruční době dle § 620 občanského zákoníku, zboží reklamovat.
Do 6 měsíců od koupě může požadovat výměnu věci za novou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
Pokud však reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě podezření na nebezpečný výrobek pro děti je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 15:43, před 10 lety

Společnost Kohlíček Karel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.