Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13322Neschopnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2016, před 8 lety

Kristýna Poláková

Znění stížnosti

Na vyfocení auta jsme čekala něco přes měsíc! Slečna co seděla a diskutovala po telefonu, absolutně nevěděla kde se tam vzala a co tam dělá. řešení k ničemu! Každej od týhle společnosti vám řekne úplně něco jiného. S prominutím, jste neschopní, lidi co potřebují co nejrychleji jezdit ze svým autem, tak to možný neni, né s vaším přístupem! Po tom, co jste nám řekli, že nám auto opravíte až bůh ví kdy, tak jsme si vyžádali o peníze, zaslali jste tak směšnou cenu, Ale vy nemáte čas. !!! Výborné ALIANZ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI. !!!!!!!


Produkt

Rover


Požadované řešení

Chci jen férové jednání! A né čekání na špatné řešení. A aspoň lidi kteří vedí co dělají za práci a né že vám neumí ani poradit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2016 10:51, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné zaslat jí stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Allianz pojišťovna, a.s., Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8, a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Se stížností se uvedené osoby mohou obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 18:31, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.