Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Na vyfocení auta jsme čekala něco přes měsíc! Slečna co seděla a diskutovala po telefonu, absolutně nevěděla kde se tam vzala a co tam dělá. řešení k ničemu! Každej od týhle společnosti vám řekne úplně něco jiného. S prominutím, jste neschopní, lidi co potřebují co nejrychleji jezdit ze svým autem, tak to možný neni, né s vaším přístupem! Po tom, co jste nám řekli, že nám auto opravíte až bůh ví kdy, tak jsme si vyžádali o peníze, zaslali jste tak směšnou cenu, Ale vy nemáte čas. !!! Výborné ALIANZ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI. !!!!!!!
Rover
Chci jen férové jednání! A né čekání na špatné řešení. A aspoň lidi kteří vedí co dělají za práci a né že vám neumí ani poradit.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné zaslat jí stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Allianz pojišťovna, a.s., Ke Štvanici 656/3, 186 00 Praha 8, a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Se stížností se uvedené osoby mohou obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.