Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 24.9. mi přišla urgence faktury. Tuto fakturu jsem uhradila 13.9. avšak s chybným variabilním symbolem. Tuto skutečnost jsem společnosti Alza sdělila hned, jak mne urgovala. Nepřišla mi žádná odpověď, pak pouze další urgence této faktury a jinak nic. Dále jsem kontaktovala společnost alza ještě dvakrát prostřednictvím mailu, kdy mi nebylo odpovězeno. Konkrétně 26.9. a 3.10.
10.10. mne kontaktovala společnost Logicall, která se domáhala údajného nedoplatku s navýšením částky o 500 Kč (penále) Této společnosti jsem opět doložila veškeré doklady i jejich úhrady z internetového bankovnictví. Společnost Logicall mi po měsíci sdělila, že Alza stále tvrdí, že mám neuhrazeno a mám kontaktovat přímo Alzu. Opět jsem tedy psala na Alzu 18.11. se všemi doklady, které mám a jejich platbou, že faktura je uhrazena dokonce s vyšší částkou a žádám skutečnost zohlednit v další faktuře a odstranit údajnou neuhrazenou fakturu. Na to mi podpora na Alze sdělila, že částkou odeslanou 10.9. jsem údajně uhradila listopadovou fakturu se splatností 18.11.. Opět jsem doložila veškeré doklady o zaplacení všech faktur od srpna do listopadu. Společnost se mnou od začátku nekomunikuje, vymýšlí si a nemá pořádek v účetnictví. Díky tomu jsem vedena u společnosti Logicall jako DLUŽNÍK.
nový iphone každý rok/ faktury
Žádám aby společnost Alza dohledala moji platbu, kterou jsem provedla 13.9. a zaplatila tak v termínu. Dále žádám aby mne odstranila ze seznamu dlužníků u společnosti Logicall a současně žádám omluvu za celou záležitost, která mne jako zákazníka velmi poškodila. Mám připravenou veškerou dokumentaci ohledně mojí "jednostranné" komunikace s Alzou i se společností Logicall. Samozřejmě mám veškeré faktury a doklady o jejich zaplacení v řádných termínech před splatností.
|
Tweet |
Neuvedení variabilního symbolu či jeho nesprávné zadání může skutečně způsobit nesprávné přiřazení platby a zákazník pak může obdržet upomínku, i když má fakturu zaplacenou. V takovém případě je zapotřebí neprodleně kontaktovat přímo příjemce platby, zda i bez tohoto údaje dokáže platbu správně přiřadit.
Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k vaší osobě už není jednoduché. Aby vám nehrozilo prodlení se zaplacením, musíte dát příjemci na vědomí, že se chyba stala a uvést oba variabilní symboly, chybný a ten správný.
Vážená paní Šedivá,
velmi mě mrzí vzniklá situace. Kontrolovala jsem, že kolegové s Vámi již vše dořešili a platbu přiřadili k Vašemu dokladu.
Podle Vaší emailové adresy jsem nedohledala žádnou zprávu, která by nám přišla během září či října tohoto roku, poslední zprávu od Vás jsme obdrželi 9.8.2016 a týkala se jiné záležitosti. Je mi líto, že se tímto nedorozumění prohloubilo, nereagování však nebylo způsobeno v žádném případě úmyslně nebo naší chybou, pouze jsme Vaši zprávu neobdrželi.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Je to přesně tak, jak píšete. Nicméně společnost Logicall, která platbu vymáhá, mne i nadále urguje a žádá si uhradit částku 500,-
Prosím tedy o potvrzení, že nic takového si žádat nemá. Zaplatila jsem v termínu a přidala doklad.
Udělala jsem i to, že jsem Vás kontaktovala a upozornila na špatný VS (tak, jak máte přesně uvedeno v podmínkách)
Děkuji
Šedivá
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.