Společnost


B-Techs Import&Sale, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13324Nevrácení peněz po porušení 30 denní lhůty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2016, před 8 lety

dan bartos

Znění stížnosti

Dostal jsem k vánocům telefon ElephoneP 7000.
Hned po vybalení telefonu jsem si všiml mrtvého pixelu na displeji a malého
bílého fleku na displeji.

Tato závada mi nevadila bylo to všechno maličké a nedělalo mi problémy ten
telefon používat.

Telefon byl v pořádku jen když jsem např. dlouho hrál strašně moc se
přehříval ale na funkci jako takovou to nemělo žádný vliv.

Ale po cca 9 měsících jsem si všiml že se mi začala nafukovat baterie u
mobilu a hlavně jsem měl na displeji cca 10 nových bílích fleků různých
velikostí které mi celkem dost rušily obraz na displeji.

Takže jsem se rozhodl vše sepsat nafotit a poslat na B-techs.

Zavolal jsem jim tam jestli jim to mohu poslat hlavně tu nafouknutou
baterii zrovna to bylo v době kdy Samsungu u telefonu Note 7 začaly
vybuchovat a hořet baterie a nebyl jsem si jistý jestli to posílat poštou,
po telefonu mi potvrdily ať to poštou pošlu.

Sepsal jsem tedy reklamační formulář a odeslal jsem jim to na reklamaci
s tím že telefon má 3 závady

1)nafouknutá baterie

2)bílé fleky na displeji

3)mrtvý pixel

Pak jsem jim musel psát jestli jim ten telefon vůbec přišel a kdy na to
jsem dostal odpověď že telefon obdržely a že se reklamací budou zabývat.

Poprosil jsem je o zaslání reklamačního formuláře po reklamaci což mi také
pak poslaly.

V reklamačním formuláři stálo že nafouknutou baterii vyměnily, že bílé
fleky jsou naprosto normální, ale zapomněli se vyjádřit v k bodu 3 úplně
ho vynechali.

Upozornil jsem je na to a řekl jim že tím pádem stále běží lhůta 30 dní na
vyreklamování.

Dostal jsem odpověď že neběží že je to vše v pořádku.

Napsal jsem tedy na D-test kde jsem jim dal do přílohy veškerou emailovou
komunikaci a fotografie baterie a telefonu.

Dostal jsem odpověď že mám samozřejmě pravdu že stále běží 30 denní lhůta.

Napsal jsem to na B.tech a také to nakonec přiznaly.

Ale omylem telefon poslaly na špatnou adresu, poslaly ho k mé přítelkyni do
práce kde to ale nemohl nikdo vyzvednout takže se čekalo až to pošta vrátí
na b.tech.

Ještě jsem snimi řešil proplacení poštovného na které mám ze zákona nárok,
těch emailů o tom že chci proplatit poštovné jsem jim poslal asi 5krát
nakonec mi minulý týden napsaly že v pátek 4.10 nebo v pondělí 7.10.
určitě platbu dostanu na ůčet.Samozřejmě doteď mi ty peníze za poštu
nevrátily i když jsem je na to několikrát upozorňoval ale ignorují to.

Domluvil jsem se mezitím na b.techu o tom že reklamuji celou reklamaci a
poslal jsem jim nový reklamační formulář.

Bylo mi slíbeno že hned co se jim telefon vrátí že mi dají vědět a pošlou
mi také reklamační formulář.

Samozřejmě že nic z toho neudělaly a v úterý jsem si šel telefon vyzvednout
na poštu.

Když jsem otevřel jejich reklamační formulář s vyjádřením o reklamaci tak
tam stálo toto:

(2) + (3) Body na displeji vznikaji v dusledku vystaveni telefonu
nadmernemu opakovanemu dlouhotrvajicimu prehrivani.Neomezuje bezne
pouzivani.Standardni zaruke se na tyto projevy nevztahuje nejedna se o vadu
zbozi.

(bod 2 byl bílé fleky na displeji a bod 3 byl mrtvý černý pixel)

Ale v tomto jejich vyjádření zase chybí vyjádření ohledně mrtvého černého
pixelu.

Takže jsem jim zase napsal že už mě to nebaví že se technik zase
zapomněl vyjádřit
k tomu mrtvému pixelu a hlavně že když vyměnily baterii tak polovina z těch
bílích fleků okamžitě zmizela protože ta nafouknutá baterie už netlačila na
displej ale že některé fleky tam zůstaly.

Upozornil jsem je opět na to že tím pádem stále běží 30 denní lhůta na
reklamaci kterou nestihly vyřešit a že jim telefon pošlu nazpátek a vypovím
jim smlouvu a budu chtít vrátit peníze.

Odepsaly že to není pravda že se k tomu vyjádřily a že mám smůlu.

Opět jsem jim napsal už dost naštvaný email že jim dávám poslední šanci se
k tomu postavit normálně ať se mnou začnou komunikovat normálně a že to
chci vyřeši.

Psal jsem několikrát i na email pana B., pan B. se mnou nekomunikuje ani na jeden email neodepsal psal jsem i na b-tech aby vyřídily B. ať se ozve ale už dva týdny nic.
Musím na ně tedy podat žalobu a soudit se snimi místo toho aby vrátily cca 7 tisíc a měli by jsme všichni klid.


Rozhodně nedoporučuji nic nakupovat z b-techu komunikace snimi je naprosto strašná neumí se chovat slušně a normálně dělají z lidí jen voly a majitel je jen na papíře.Prosím lidi nenakupujte od nich budete jen naštvaní a budete se muset s nimi soudit jako já.


Produkt

reklamačního technika očividně nemají protože na telefon se ani nepodíval ani si ho nezkusil zapnout aby zjistil že po výměně baterie polovina fleků zmizela.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy navrácení veškerých peněž s tím spojených.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 16:36, před 8 lety

Prodávající má povinnost se při vyřizování reklamace vypořádat se všemi vadami, které spotřebitel vytýká. Pokud nebyla jedna z vytýkaných vad opravena, má prodávající povinnost zdůvodnit, proč oprava nebyla provedena. Pokud tak prodávající neučiní a s touto vadou se během reklamace nevypořádal, nebyla reklamace vyřízena včas. Spotřebitel má v takovém případě právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků, neboť o vyřízení této vady prodávající spotřebitele neinformoval.

Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Podle § 1924 občanského zákoníku má spotřebitel také právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací. Tyto náklady jsou chápány jako ty nejmenší nutné k domožení se svého práva. Žádost o náhradu nákladů je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 18:29, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.