Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem si predplatila 10 lekce "zakladni vycvik" pro psa, misto 1 lekce v tydnu pani mela cas na nas celkem jen 6krat za 3 mesice, jinak majitelka L. L. zrusila na posledni chvile anebo se nekolika tydnu vubec neozvala. A i samotny trenink nebyl vubec "zakladni vycvik ale jen spolecne prochazky a triky kde jsem jasne rekla ze nemam o ne zajem. Jine cviky nam naucila spatne, jak jsou treba u zkousek zakazane. Pak dlouho vubec nereagovala na smsky, proto jsem si nasla jineho trenera a jsem ji rekla ze zrusim smlouvu, ona to akceptovala (zase po mesice bez reakce a dalsimu emailu) a pozadala mi o scan smlouvy s datumem a STORNO napisem. Slibene penize za 4 lekce jsem ale ted i po pul roce nedostala zpatky, parkrat mi pak na mohe emaily jeste odepsala ze byla mimo prahou a nema internetove bankovnictvi a podobne vymluvy, ted uz nereaguje na nic. Samozrejme bych rada dostala svoje penize, ale hlavne chci varovat jine zakazniky.
vycvik psa
Chci vratit penize. Platila jsem 4100Kc za 10 lekci, z toho jsme mely 6, takze chybi 4 lekci v hodnote 1640Kc. (minimalne, i lekci ktere jsme mely byli na nic)
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.
Pokud obchodník nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud se obchodník se spotřebitelkou dohodli na ukončení smluvního vztahu a na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků, je obchodník povinen plnit v ujednaném termínu. Pokud podnikatel svůj závazek nesplní v ujednaném čase, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této informace.
Ano, po dlouhem dlouhem cekani jsem nasla penize na svym uctu, bez komentare.