Společnost


Psí škola ALFA

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13325Nevracene penize

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2016, před 8 lety

Melanie Gabauer

Znění stížnosti

Jsem si predplatila 10 lekce "zakladni vycvik" pro psa, misto 1 lekce v tydnu pani mela cas na nas celkem jen 6krat za 3 mesice, jinak majitelka L. L. zrusila na posledni chvile anebo se nekolika tydnu vubec neozvala. A i samotny trenink nebyl vubec "zakladni vycvik ale jen spolecne prochazky a triky kde jsem jasne rekla ze nemam o ne zajem. Jine cviky nam naucila spatne, jak jsou treba u zkousek zakazane. Pak dlouho vubec nereagovala na smsky, proto jsem si nasla jineho trenera a jsem ji rekla ze zrusim smlouvu, ona to akceptovala (zase po mesice bez reakce a dalsimu emailu) a pozadala mi o scan smlouvy s datumem a STORNO napisem. Slibene penize za 4 lekce jsem ale ted i po pul roce nedostala zpatky, parkrat mi pak na mohe emaily jeste odepsala ze byla mimo prahou a nema internetove bankovnictvi a podobne vymluvy, ted uz nereaguje na nic. Samozrejme bych rada dostala svoje penize, ale hlavne chci varovat jine zakazniky.


Produkt

vycvik psa


Požadované řešení

Chci vratit penize. Platila jsem 4100Kc za 10 lekci, z toho jsme mely 6, takze chybi 4 lekci v hodnote 1640Kc. (minimalne, i lekci ktere jsme mely byli na nic)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 16:48, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, může spotřebitelka službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebitelce vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitelka právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitelka požaduje.

Pokud obchodník nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud se obchodník se spotřebitelkou dohodli na ukončení smluvního vztahu a na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků, je obchodník povinen plnit v ujednaném termínu. Pokud podnikatel svůj závazek nesplní v ujednaném čase, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 18:27, před 8 lety

Společnost nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této informace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2017 14:09, před 8 lety


Melanie Gabauer

Ano, po dlouhem dlouhem cekani jsem nasla penize na svym uctu, bez komentare.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.