Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.11.2015 objednávka - Vybavený 4,5palcový telefon C 3000 na 2 SIM za 1990,- Kč - akce
Nejpozdější termín dodání - 31.1.2016 NEDODÁNO
27. 3. 2016, 21:32:37 - Vážený zákazníku, přijali jsme Vaše odstoupení od smlouvy. Objednávka byla stornována a bude Vám vrácena cena za voucher zpět na Váš účet. Kód objednávky: 2015010577
16.10.2016 - Dobrý den,
do dnešního dne nebyly vráceny peníze (1990,- Kč) z výše uvedené objednávky. Očekávám vrácení neprodleně na č.ú. 670100-2210534958/6210.
16. 10. 2016, 17:24:15 - Dobrý den,
děkujeme za Váš email. S řešením Vašeho požadavku Vás budeme kontaktovat ihned, jakmile to bude možné.
Dále žádná odezva.
Do dnešního dne telefon nabízejí na http://www.salesportal.cz/elektro/vybaveny-4-5palcovy-telefon-c-3000-s5-na-2-sim/
Vrácení peněz
|
Tweet |
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.