Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#13328Neuznané plnění škodní události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2016, před 8 lety

Václav Tuhý

Znění stížnosti

Dne 5.9.2016 v 16,15 hod. na komunikaci č.27 mezi obcemi Očihov a Blšany bylo přední sklo mého vozidla poškozeno odletujícími kameny s hlínou od přede mno jedoucího vozidla,které vyjelo z polní cesty na komukaci č. 27.
Řidiče vozidla,které zavinilo poškození předního skla mého vozidla, jsem kontaktoval a on svou vinu uznal a následně jsme sepsali záznam o dopravní nehodě. Jelikož řidič vozidla, které způsobilo poškození předního skla mého vozidla, má uzavřené pojištění u České pojišťovny a.s., nahlásili jsme vznik škodní události, která dostala registrační číslo 5866913. Následně jsem odeslal všechny potřebné dokumenty k vyřešení pojistné události. Zpětně jsem dostal odpověď,že je vše v pořádku a nic nebrání vyřešení události. Po provedení fotodokumentace likvidátorem pojišťovny jsem nechal přední sklo vyměnit v autorizovaném servisu. Fakturu za provedené práce Česká pojišťovna odmítla proplatit. Po přibližně dvou měsících (15.11.2016) jsem byl dopisem od České pojišťovny vyrozuměn, že se uzavírá škodní událost bez náhrady. Jako důvody zamítavého stanoviska byly uvedeny rozpory v tvrzeních zainteresovaných stran. Dne 21.11.2016 jsem podal odvolání proti tomuto rozhodnutí,kde jsem vysvětlil možné objektivní důvody rozcházejících se tvrzení. Toto odvolání bylo rovněž zamítnuto emailem ze dne 22.11.2016.


Produkt

Registrační číslo pojistné události je 5866913


Požadované řešení

Vyřešení škodní události úhradou faktury za provedenou opravu předního skla mého vozidla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2016 08:41, před 8 lety

Pojišťovna má ze zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla povinnost nahradit poškozenému škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě. Za škodu se považuje újma vzniklá poškozením věci a ušlý zisk. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (řidiči vozidla, ze kterého odlétl kámen).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2016 07:01, před 8 lety

Vážený pane Tuhý,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2016 17:16, před 8 lety


Václav Tuhý

Dne 24.11.2016 jsem od České pojišťovny obdržel SMS se zněním, že událost bude prošetřena do 15.12.2016

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2017 14:12, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.