Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 5.9.2016 v 16,15 hod. na komunikaci č.27 mezi obcemi Očihov a Blšany bylo přední sklo mého vozidla poškozeno odletujícími kameny s hlínou od přede mno jedoucího vozidla,které vyjelo z polní cesty na komukaci č. 27.
Řidiče vozidla,které zavinilo poškození předního skla mého vozidla, jsem kontaktoval a on svou vinu uznal a následně jsme sepsali záznam o dopravní nehodě. Jelikož řidič vozidla, které způsobilo poškození předního skla mého vozidla, má uzavřené pojištění u České pojišťovny a.s., nahlásili jsme vznik škodní události, která dostala registrační číslo 5866913. Následně jsem odeslal všechny potřebné dokumenty k vyřešení pojistné události. Zpětně jsem dostal odpověď,že je vše v pořádku a nic nebrání vyřešení události. Po provedení fotodokumentace likvidátorem pojišťovny jsem nechal přední sklo vyměnit v autorizovaném servisu. Fakturu za provedené práce Česká pojišťovna odmítla proplatit. Po přibližně dvou měsících (15.11.2016) jsem byl dopisem od České pojišťovny vyrozuměn, že se uzavírá škodní událost bez náhrady. Jako důvody zamítavého stanoviska byly uvedeny rozpory v tvrzeních zainteresovaných stran. Dne 21.11.2016 jsem podal odvolání proti tomuto rozhodnutí,kde jsem vysvětlil možné objektivní důvody rozcházejících se tvrzení. Toto odvolání bylo rovněž zamítnuto emailem ze dne 22.11.2016.
Registrační číslo pojistné události je 5866913
Vyřešení škodní události úhradou faktury za provedenou opravu předního skla mého vozidla.
|
Tweet |
Pojišťovna má ze zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla povinnost nahradit poškozenému škodu způsobenou provozem vozidla uvedeného v pojistné smlouvě. Za škodu se považuje újma vzniklá poškozením věci a ušlý zisk. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.
Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (řidiči vozidla, ze kterého odlétl kámen).
Vážený pane Tuhý,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Dne 24.11.2016 jsem od České pojišťovny obdržel SMS se zněním, že událost bude prošetřena do 15.12.2016
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.