Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#13333Nevýhoda vodafonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Pajuš Herynková

Znění stížnosti

Je neuvěřitelné jak je vodafon velice neschopný chtěla jsem si z dobíjecí karty pořídit paušál a už čekam 14dní na vyřízení hruza toto jednání.


Požadované řešení

Řešení zní myslim že takova banalita moc dlouho nezabere a mohlo by se to už vyřešit nehodlam po 2 jezdit znova na pobočku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2016 06:55, před 8 lety

Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.11.2016 09:26, před 8 lety

Hezký den, paní Herynková,

bez konkrétních údajů vám nemůžu povědět, co je příčinou, že převod ještě není hotový. Rádi se na to podíváme, když nám napíšete přes http://tam.je/formular nebo nám můžete zavolat na 800 777 777 (*77 ze sítě Vodafone).

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2016 06:47, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.12.2016 17:18, před 8 lety


Pajuš Herynková

Hodnocení: