Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Je neuvěřitelné jak je vodafon velice neschopný chtěla jsem si z dobíjecí karty pořídit paušál a už čekam 14dní na vyřízení hruza toto jednání.
Řešení zní myslim že takova banalita moc dlouho nezabere a mohlo by se to už vyřešit nehodlam po 2 jezdit znova na pobočku.
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála. Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Hezký den, paní Herynková,
bez konkrétních údajů vám nemůžu povědět, co je příčinou, že převod ještě není hotový. Rádi se na to podíváme, když nám napíšete přes http://tam.je/formular nebo nám můžete zavolat na 800 777 777 (*77 ze sítě Vodafone).
Přeji vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: