Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jak je už bohužel zvykem v Albertu v Ostravě - Fórum Nová Karolína, jsem opět čekala ve špičce po práci v době od 16h - 17h , na pokladně více než 15 minut. Ze všech pokladen byly otevřeny jen 4. Když jsem poprosila paní pokladní na informacích, aby otevřela další pokladny z důvodu neskutečných front odpověděla mi, že nemá na to lidi, a že ji mám nějaké pokladní sehnat.
Bylo by příjemné, kdyby bylo v odpoledních špičkách otevřeno více pokladen. Pokud zůstane situace stejná i nadále, přestávám Albert navštěvovat.
Děkuji
Zdražilová
|
Tweet |
Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitelka spokojená s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.