Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13334Dlouhá čekací doba na pokladnách - Albert Hypermarket Ostrava - Fórum Nová Karolína

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 20 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Lenka Zdražilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

jak je už bohužel zvykem v Albertu v Ostravě - Fórum Nová Karolína, jsem opět čekala ve špičce po práci v době od 16h - 17h , na pokladně více než 15 minut. Ze všech pokladen byly otevřeny jen 4. Když jsem poprosila paní pokladní na informacích, aby otevřela další pokladny z důvodu neskutečných front odpověděla mi, že nemá na to lidi, a že ji mám nějaké pokladní sehnat.


Požadované řešení

Bylo by příjemné, kdyby bylo v odpoledních špičkách otevřeno více pokladen. Pokud zůstane situace stejná i nadále, přestávám Albert navštěvovat.

Děkuji

Zdražilová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2016 08:48, před 8 lety

Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře. Není-li spotřebitelka spokojená s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.