Společnost


CICompany s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13339Vymena glass folie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Petr Hermann

Znění stížnosti

Dobry den, dne 12.10.2016 jsem zakoupil v brnenske vankovce ochrannou folii Glass Prot. AMA sklo IPH 5/5S za 450 kc, k tomu my bylo prodejci doporuceno priplatit 110 kc na okamzitou vymenu folie v pripade jejiho poskozeni. Oba pritomni prodejci tvrdili, ze folie bude v pripade poskozeni bezplatne vymenena. Folie mi skutecne praskla ale obsluha mi sdelila, ze priplatek se nevztahuje na rozbiti. S timto nesouhlasim, navic i na uctence je polozka uvedena jako Okamzita vymena!
Zadam o dodrzeni dohody pri prodeji.
Diky za reseni
Hermann Petr
Brno


Produkt

GLASS Prot. AMA Sklo IPH 5/5S


Požadované řešení

Bezplatna vymena praskle folie


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2016 09:57, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci. Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2017 16:36, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.