Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13345Máslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 8 lety

Eva Konečná

Znění stížnosti

Dobrý den, 17.11.2016 jsem v prodejně Tesco v Břeclavi koupila tesco value máslo s datem spotřeby 1.12.2016. Po rozbalení je máslo žluté a jsou z něj cítit rostlinné tuky jako např. Rama, Flora atd. Stalo se mi to poprvé. Myslím si, že je to klamání zákazníka, když jsou do másla přidávány rostlinné tuky.


Požadované řešení

Chci, aby společnost Tesco prodávala kvalitní výrobky a ne náhražky a neklamala tak spotřebitele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 17:47, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebitelce při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Má-li spotřebitelka podezření, že zboží nesplňuje zákonné požadavky, může podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitelku do měsíce o postupu v dané věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2017 18:14, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.